דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן אפשר להישאר באנגליה?

כמה זמן אפשר להישאר באנגליה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן אפשר להישאר באנגליה?

כמה זמן אפשר להישאר באנגליה?

אנגליה היא יעד פופולרי למטיילים מכל העולם. בין אם אתם מחפשים לחקור את ההיסטוריה העשירה של המדינה, לספוג את המראות והקולות של לונדון, או פשוט להירגע באזור הכפרי, לאנגליה יש מה להציע לכולם. אבל כמה זמן אתה יכול להישאר באנגליה?

דרישות אשרה

משך הזמן שאתה יכול לשהות באנגליה תלוי בלאומיות שלך ובסוג הויזה שיש לך. אזרחי האזור הכלכלי האירופי (EEA) ושוויץ חופשיים להיכנס ולהישאר בבריטניה עד שלושה חודשים ללא ויזה. אם אתה ממדינה שאינה ב-EEA, תצטרך להגיש בקשה לויזה לפני אתה יכול להיכנס לבריטניה. סוג הויזה שאתה צריך יהיה תלוי במטרת הביקור שלך. לדוגמה, אם אתה מבקר למטרות תיירות, תצטרך ויזת מבקר רגילה, המאפשרת לך לשהות בבריטניה עד שישה חודשים.

מערכת ההגירה מבוססת הנקודות של בריטניה

בבריטניה יש מערכת הגירה מבוססת נקודות, המשמשת להערכת בקשות לאשרות מאזרחים שאינם תושבי ה-EEA. כדי להיות זכאי לויזה, עליך לעמוד בקריטריונים מסוימים, כגון קבלת הצעת עבודה ממעסיק בבריטניה, או שיש לך מספיק כסף כדי לפרנס את עצמך במהלך שהותך. אם תצליח בבקשתך, תקבל ויזה המאפשרת לך לשהות בבריטניה עד חמש שנים. לאחר חמש שנים, אתה יכול להגיש בקשה לחופשה ללא הגבלת זמן להישאר, מה שמאפשר לך להישאר בבריטניה ללא הגבלת זמן.

הארכת שהותך

אם אתה כבר בבריטניה וברצונך להאריך את שהייתך, תוכל להגיש בקשה להארכת הויזה שלך. אורך ההארכה יהיה תלוי בסוג הויזה שיש לך. לדוגמה, אם יש לך ויזת מבקר רגילה, תוכל להגיש בקשה להארכה של עד שישה חודשים.

עוזבים את בריטניה

כאשר תוקף הויזה שלך יפוג, עליך לעזוב את בריטניה. אם לא תעשה זאת, תפר את חוקי ההגירה בבריטניה ועלולים לקבל קנס או אפילו גירוש.

שאלות ותשובות

ש: האם אני צריך ויזה כדי להיכנס לבריטניה?

ת: אם אתה ממדינה EEA או שוויץ, אתה לא צריך ויזה כדי להיכנס לבריטניה. עם זאת, אם אתה ממדינה שאינה ב-EEA, תצטרך להגיש בקשה לויזה לפני שתוכל להיכנס לבריטניה.

ש: כמה זמן אוכל להישאר בבריטניה?

ת: משך הזמן שאתה יכול לשהות בבריטניה תלוי בלאומיות שלך ובסוג הויזה שיש לך. אם אתה ממדינה EEA או שוויץ, אתה יכול להישאר עד שלושה חודשים ללא ויזה. אם אתה ממדינה שאינה EEA, אתה יכול להישאר עד חמש שנים עם ויזה.

ש: האם אני יכול להאריך את שהותי בבריטניה?

ת: כן, אתה יכול להגיש בקשה להארכה של הויזה שלך אם אתה כבר בבריטניה. אורך ההארכה יהיה תלוי בסוג הויזה שיש לך.

ש: מה קורה אם אני לא עוזב את בריטניה כאשר תוקף הויזה שלי יפוג?

ת: אם לא תעזוב את בריטניה כאשר תוקף הויזה שלך יפוג, תפר את חוק ההגירה בבריטניה ועלול לעמוד בפני קנס או אפילו גירוש.

סיכום

משך הזמן שאתה יכול לשהות באנגליה תלוי בלאומיות שלך ובסוג הויזה שיש לך. אזרחי האזור הכלכלי האירופי (EEA) ושוויץ חופשיים להיכנס ולהישאר בבריטניה עד שלושה חודשים ללא ויזה. אזרחים שאינם תושבי ה-EEA חייבים להגיש בקשה לויזה לפני שהם יכולים להיכנס לבריטניה, ויכולים לשהות עד חמש שנים עם ויזה. אם אתה כבר בבריטניה וברצונך להאריך את שהייתך, תוכל להגיש בקשה להארכת הויזה שלך. כאשר תוקף הויזה שלך יפוג, עליך לעזוב את בריטניה. אם לא תעשה זאת, תפר את חוקי ההגירה בבריטניה ועלולים לקבל קנס או אפילו גירוש.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן