דף הבית » חדש » כמה זמן אי אפשר לשים קציצות במקרר?

כמה זמן אי אפשר לשים קציצות במקרר?

צרו איתנו קשר

כמה זמן אי אפשר לשים קציצות במקרר?

מה קורה אם לא מקררים קציצות?

קציצות הן מנה טעימה ורב-תכליתית שניתן להגיש במגוון דרכים. בין אם אתם מכינים אותם מאפס או קונים אותם מוכנים מראש, חשוב לדעת איך לאחסן אותם נכון. אם לא מקררים קציצות, הן עלולות להפוך לא בטוחות לאכילה. כאשר קציצות נשארות בחוץ בטמפרטורת החדר, חיידקים יכולים להתחיל לצמוח עליהן. חיידק זה עלול לגרום להרעלת מזון אם אוכלים את הקציצות. ככל שהקציצות יישארו בחוץ, כך יגדלו יותר חיידקים. זו הסיבה שחשוב לקרר את הקציצות בהקדם האפשרי.

כמה זמן אי אפשר לשים קציצות במקרר?

כדאי לקרר את הקציצות בהקדם האפשרי לאחר בישולן. אם אינכם מצליחים לקרר אותם מיד, אל תשאירו אותם בחוץ יותר משעתיים. לאחר שעתיים יש לשמור את הקציצות במקרר או לזרוק.

אחסון קציצות מבושלות

אם בישלתם קציצות ואתם צריכים לאחסן אותן למועד מאוחר יותר, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לקרר אותן. יש לאחסן את הקציצות המבושלות בכלי אטום ולהכניס למקרר. יש לאכול אותם תוך שלושה עד ארבעה ימים.

אחסון כדורי בשר לא מבושלים

אם הכנתם קציצות לא מבושלות ואתם צריכים לאחסן אותן למועד מאוחר יותר, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להקפיא אותן. כדורי בשר לא מבושלים יש להניח על תבנית אפייה ולהקפיא עד שהם מוצקים. לאחר הקפאתם ניתן להעבירם לכלי אטום ולשמור במקפיא עד שלושה חודשים.

חימום חוזר של קציצות

אם אחסנתם קציצות מבושלות במקרר, ניתן לחמם אותן במיקרוגל או בתנור. לחימום במיקרוגל מניחים את הקציצות על צלחת מתאימה למיקרוגל ומחממים 1-2 דקות. לחימום מחדש בתנור, מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס ואופים את הקציצות במשך 10-15 דקות.

דעה אישית

קציצות הן אחת המנות האהובות עלי להכין ולאכול. אני אוהב שהם כל כך מגוונים וניתן להגיש אותם במגוון דרכים. אני תמיד מקפידה לקרר את הקציצות שלי בהקדם האפשרי לאחר בישולן, ואף פעם לא משאירה אותן בחוץ יותר משעתיים. אני גם אוהב להקפיא את הקציצות הלא מבושלות שלי כדי שיהיה לי אותן בהישג יד לארוחה מהירה. לדעת איך לאחסן כראוי קציצות הוא המפתח לשמירה על טריות ובטוחות לאכילה.

סיכום

לדעת איך לאחסן כראוי קציצות חיונית כדי לשמור אותן בטוחות לאכילה. כדורי בשר מבושלים יש לקרר בהקדם האפשרי ולאכול תוך שלושה עד ארבעה ימים. כדורי בשר לא מבושלים יש להקפיא עד שהם מוצקים ולשמור במקפיא עד שלושה חודשים. חימום חוזר של קציצות מבושלות ניתן לעשות במיקרוגל או בתנור. הקפדה על הנחיות אלו תסייע להבטיח שהקציצות שלך יישארו טריות ובטוחות לאכילה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן