דף הבית » מה ההבדל » כמה זמן אחרי שסיימתם חבילת גלולות מקבלים מחזור?

כמה זמן אחרי שסיימתם חבילת גלולות מקבלים מחזור?

צרו איתנו קשר

כמה זמן אחרי שסיימתם חבילת גלולות מקבלים מחזור?

מהי חבילת גלולות?

חפיסת גלולות היא אמצעי מניעה הנלקחת דרך הפה. זהו שילוב של הורמונים המונעים הריון על ידי עצירת הביוץ. הגלולה נלקחת פעם ביום, בדרך כלל באותה שעה בכל יום, למשך 21 יום. לאחר 21 הימים, את לוקחת הפסקה של 7 ימים, במהלכן תקבלי מחזור.

כמה זמן אחרי שסיימתם חבילת גלולות מקבלים מחזור?

רוב האנשים יקבלו מחזור תוך 7 ימים מסיימת חפיסת גלולות. עם זאת, זה יכול לקחת עד 14 ימים עד שחלק מהאנשים מקבלים מחזור. אם לא קיבלת מחזור תוך 14 יום מסיום חפיסת גלולות, עליך לבצע בדיקת הריון כדי לוודא שאינך בהריון.

מה אם לא אקבל מחזור?

אם לא קיבלת מחזור תוך 14 יום מסיום חפיסת גלולות, עליך לבצע בדיקת הריון כדי לוודא שאינך בהריון. אם הבדיקה שלילית, עליך להתחיל בחפיסת גלולות חדשה והמחזור שלך אמור להתחיל תוך 7 ימים.

מה אם אני מתגעגע לגלולה?

אם אתה מתגעגע לגלולה, עליך לקחת אותה ברגע שאתה זוכר. אם אתה מתגעגע יותר מגלולה אחת, עליך לקחת שתי גלולות ביום שאתה זוכר ושני גלולות למחרת. עליך להשתמש באמצעי גיבוי למניעת הריון, כגון קונדומים, במשך 7 הימים הבאים. אתה עלול גם לחוות קצת כתמים או דימום פורץ דרך במהלך תקופה זו.

האם אני יכול לדלג על המחזור שלי?

כן, אתה יכול לדלג על המחזור שלך על ידי נטילת שתי חבילות של גלולות גב אל גב מבלי לקחת הפסקה של 7 ימים. זוהי דרך בטוחה ויעילה לדלג על המחזור. עם זאת, אסור לעשות זאת יותר משני מחזורים ברציפות.

סיכום

בדרך כלל לוקח 7 ימים לאחר סיום חבילת גלולות עד שהמחזור שלך מתחיל. עם זאת, זה יכול לקחת עד 14 ימים עבור אנשים מסוימים. אם לא קיבלת מחזור תוך 14 יום, עליך לבצע בדיקת הריון כדי לוודא שאינך בהריון. אתה יכול גם לדלג על המחזור שלך על ידי נטילת שתי חבילות גלולות גב אל גב מבלי לקחת הפסקה של 7 ימים. עם זאת, אסור לעשות זאת יותר משני מחזורים ברציפות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן