דף הבית » מה היה » כמה זמן אחרי קעקוע אפשר ללכת לבריכה?

כמה זמן אחרי קעקוע אפשר ללכת לבריכה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן אחרי קעקוע אפשר ללכת לבריכה?

מה לשקול לפני שהולכים לבריכה לאחר קעקוע

לעשות קעקוע היא החלטה גדולה, ואתה רוצה לוודא שאתה נוקט בצעדים הדרושים כדי להבטיח שהוא ירפא כראוי. אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון כאשר זה עתה עשיתם קעקוע הוא כמה זמן עליכם לחכות לפני שאתם הולכים לבריכה. התשובה לשאלה זו תלויה בכמה גורמים, כולל סוג הקעקוע, גודל הקעקוע ותהליך הריפוי. באופן כללי, עדיף להמתין לפחות שבועיים לפני שהולכים לבריכה לאחר קעקוע. זה ייתן לקעקוע שלך מספיק זמן להחלים ולהפחית את הסיכון לזיהום.

מה לעשות לפני שהולכים לבריכה אחרי שעושים קעקוע

לפני שאתה הולך לבריכה לאחר קעקוע, יש כמה דברים שאתה צריך לעשות כדי להבטיח שהקעקוע שלך ירפא כראוי.

1. שמור על הקעקוע נקי

הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות כדי להבטיח שהקעקוע שלך ירפא כמו שצריך הוא לשמור אותו נקי. זה אומר לשטוף אותו עם מים חמים וסבון עדין פעמיים ביום. כדאי גם למרוח שכבה דקה של קרם נטול ריח כדי לשמור על לחות.

2. הימנע מחשיפה לשמש

כדאי גם להימנע מחשיפת הקעקוע שלך לאור שמש ישיר לפחות שבועיים לאחר קבלתו. זה יעזור להפחית את הסיכון לזיהום ולהבטיח שהקעקוע שלך ירפא כראוי.

3. ללבוש קרם הגנה

אם אתה כן הולך לבריכה לאחר קעקוע, עליך ללבוש קרם הגנה עם מקדם הגנה של לפחות 30. זה יעזור להגן על הקעקוע שלך מקרני ה-UV המזיקות של השמש ולהפחית את הסיכון לדהייה.

מה לעשות אחרי שהולכים לבריכה אחרי שעושים קעקוע

לאחר שהלכת לבריכה לאחר קעקוע, יש כמה דברים שעליך לעשות כדי להבטיח שהקעקוע שלך ירפא כראוי.

1. נקו את הקעקוע

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות אחרי שאתה הולך לבריכה הוא לנקות את הקעקוע שלך. כדאי לשטוף אותו במים חמים וסבון עדין, ולאחר מכן למרוח שכבה דקה של קרם נטול ריח.

2. הימנע מחשיפה לשמש

כדאי גם להימנע מחשיפת הקעקוע שלך לאור שמש ישיר לפחות שבועיים לאחר היציאה לבריכה. זה יעזור להפחית את הסיכון לזיהום ולהבטיח שהקעקוע שלך ירפא כראוי.

3. ללבוש קרם הגנה

אם אתה כן הולך לבריכה לאחר קעקוע, עליך ללבוש קרם הגנה עם מקדם הגנה של לפחות 30. זה יעזור להגן על הקעקוע שלך מקרני ה-UV המזיקות של השמש ולהפחית את הסיכון לדהייה.

שאלות ותשובות

ש: כמה זמן עלי לחכות לפני שאני הולך לבריכה לאחר קעקוע?

ת: באופן כללי, עדיף לחכות לפחות שבועיים לפני שהולכים לבריכה לאחר קעקוע. זה ייתן לקעקוע שלך מספיק זמן להחלים ולהפחית את הסיכון לזיהום.

ש: מה עלי לעשות לפני היציאה לבריכה לאחר קעקוע?

ת: לפני שאתה הולך לבריכה לאחר קעקוע, עליך לשמור על הקעקוע נקי, להימנע מחשיפה לשמש וללבוש קרם הגנה עם מקדם הגנה של 30 לפחות.

ש: מה עליי לעשות לאחר היציאה לבריכה לאחר קעקוע?

ת: לאחר שהולכים לבריכה לאחר קעקוע, יש לנקות את הקעקוע, להימנע מחשיפה לשמש וללבוש קרם הגנה עם מקדם הגנה של 30 לפחות.

סיכום

לעשות קעקוע היא החלטה גדולה, ואתה רוצה לוודא שאתה נוקט בצעדים הדרושים כדי להבטיח שהוא ירפא כראוי. באופן כללי, עדיף להמתין לפחות שבועיים לפני שהולכים לבריכה לאחר קעקוע. לפני שאתם הולכים לבריכה, כדאי לשמור על הקעקוע נקי, להימנע מחשיפה לשמש וללבוש קרם הגנה עם מקדם הגנה של לפחות 30. לאחר היציאה לבריכה, כדאי גם לנקות את הקעקוע, להימנע מחשיפה לשמש וללבוש קרם הגנה עם מקדם הגנה של 30 לפחות. ביצוע שלבים אלה יסייע להבטיח שהקעקוע שלך ירפא כראוי ותפחית את הסיכון לזיהום.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן