דף הבית » מתי » כמה זמן אחרי הפסקת גלולות Sarzet מקבלים מחזור?

כמה זמן אחרי הפסקת גלולות Sarzet מקבלים מחזור?

צרו איתנו קשר

כמה זמן אחרי הפסקת גלולות Sarzet מקבלים מחזור?

מהן גלולות Sarzet?

גלולות Sarzet הן סוג של גלולות למניעת הריון הורמונליות. הם מכילים שילוב של שני הורמונים, אתניל אסטרדיול ודרוספירנון. הורמונים אלו פועלים יחד כדי למנוע הריון על ידי עצירת הביוץ ועיבוי ריר צוואר הרחם, מה שמקשה על הזרע להגיע לביצית. גלולות Sarzet גם עוזרות לווסת את המחזור שלך, הופכות אותו לסדיר יותר ומפחיתות את כמות הדימום.

כמה זמן אחרי הפסקת גלולות Sarzet מקבלים מחזור?

יכול לקחת עד שבועיים לאחר הפסקת גלולות Sarzet עד שהמחזור שלך מתחיל. עם זאת, זה יכול לקחת עד שלושה חודשים עד שהגוף שלך מסתגל לשינוי בהורמונים ולמחזור הווסת שלך לחזור להיות סדיר. במהלך תקופה זו, אתה עלול לחוות דימום לא סדיר או כתמים.

למה לצפות במהלך תקופת המעבר

במהלך תקופת המעבר, אתה עלול לחוות כמה תופעות לוואי כגון כאבי ראש, בחילות, רגישות בשדיים ושינויים במצב הרוח. תופעות הלוואי הללו הן בדרך כלל קלות וצריכות להיעלם לאחר מספר שבועות. חשוב לזכור שתופעות הלוואי הללו הן נורמליות ואינן אמורות להוות סיבה לדאגה.

מתי לפנות לרופא

אם אתה חווה אחד מהתסמינים הבאים, חשוב לפנות לרופא: – דימום כבד או ממושך – כאבי בטן עזים – הפרשות חריגות – כאבי ראש חזקים או סחרחורת

טיפים לניהול תופעות לוואי

אם אתה חווה תופעות לוואי כלשהן בזמן המעבר לגלולות Sarzet, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור לטפל בהן: – קח משככי כאבים ללא מרשם כמו איבופרופן או פרצטמול – הימנעו מקפאין ואלכוהול – תנו הרבה מנוחה – התעמלות באופן קבוע- לאכול תזונה בריאה

סיכום

יכול לקחת עד שבועיים לאחר הפסקת גלולות Sarzet עד שהמחזור שלך מתחיל. עם זאת, זה יכול לקחת עד שלושה חודשים עד שהגוף שלך מסתגל לשינוי בהורמונים ולמחזור הווסת שלך לחזור להיות סדיר. במהלך תקופה זו, אתה עלול לחוות דימום לא סדיר או כתמים. אם אתה חווה תופעות לוואי חמורות, חשוב לפנות לרופא. כדי לסייע בניהול כל תופעות הלוואי, אתה יכול לקחת משככי כאבים ללא מרשם, להימנע מקפאין ואלכוהול, לנוח הרבה, להתעמל באופן קבוע ולאכול תזונה בריאה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן