דף הבית » אנציקלופדיה » כמה זמן אחרי הפסקות מים כדאי ללדת?

כמה זמן אחרי הפסקות מים כדאי ללדת?

צרו איתנו קשר

מה קורה כשהמים שלך נשברים?

לידה היא אחד הרגעים החשובים והמרגשים בחייה של אישה. כשהמים שלך נשברים, זה סימן שהלידה מתחילה והתינוק שלך בדרך. אבל מה בדיוק קורה כשהמים שלך נשברים, וכמה זמן אחרי שהם נשברים כדאי ללדת?

מה המשמעות של שבירת מים?

כשהמים שלך נשברים, זה אומר ששק השפיר שהחזיק את תינוקך והגן עליו מהעולם החיצון נקרע. זהו סימן לכך שהלידה מתחילה והתינוק שלך מוכן להיוולד. כאשר המים שלך נשברים, אתה עלול להרגיש זרזיף של נוזלים או טפטוף של נוזלים יוצאים מהנרתיק. הנוזל הזה הוא בדרך כלל צלול וחסר ריח, אך הוא עשוי להיות מעט ורוד או חום אם לתינוקך הייתה פעולת מעיים בתוך שק השפיר.

מה עליך לעשות כאשר המים שלך נשברים?

כאשר המים שלך נשברים, חשוב לפנות מיד לספק שירותי הבריאות שלך. הרופא שלך יוכל לומר לך אם הגיע הזמן ללכת לבית החולים או אם עליך לחכות בבית. ייתכן שרופא הבריאות שלך ירצה לבדוק את הנוזל כדי לוודא שמדובר במי שפיר ולא בשתן.

כמה זמן אחרי הפסקות מים כדאי ללדת?

ברגע שהמים שלך נשברים, ייתכן שיהיו לך עד 24 שעות לפני שתצטרך ללדת. עם זאת, חשוב לציין שהלידה עשויה להתחיל מוקדם יותר מ-24 שעות לאחר הפסקת המים. אם הלידה שלך לא מתחילה תוך 24 שעות, הרופא שלך עשוי לתת לך תרופות כדי לעזור להתחיל צירים.

מהם הסימנים של לידה?

בנוסף לשבירת המים שלך, ישנם סימנים נוספים לכך שהלידה מתחילה. סימנים אלה כוללים:

  • התכווצויות שהופכות תכופות יותר, ארוכות יותר וחזקות יותר
  • כאבי גב תחתון או התכווצויות
  • תחושת לחץ באגן
  • מופע עקוב מדם (ליחה סמיכה מעורבת בדם)

מהם הסיכונים של המתנה ארוכה מדי לאחר הפסקות מים?

המתנה ארוכה מדי לאחר הפסקת המים עלולה להגביר את הסיכון לזיהום עבורך ועבור תינוקך. זה יכול גם להגביר את הסיכון של חבל הטבור להידחס במהלך הלידה, מה שיכול להפחית את אספקת החמצן לתינוקך. מסיבות אלה, חשוב ליצור קשר עם ספק שירותי הבריאות שלך מיד כאשר המים שלך נשברים.

אם יש לך שאלות או חששות לגבי כמה זמן לאחר הפסקת המים שלך עליך ללדת, דבר עם הרופא שלך. הם יכולים לספק לך מידע נוסף ולעזור לך להבין למה לצפות במהלך הלידה והלידה.

למידע נוסף על עבודה ומשלוח, בדוק את החיפוש הזה ב-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן