דף הבית » זמן זה משאב חשוב » כמה זמן אורכת טיסה לכרתים?

כמה זמן אורכת טיסה לכרתים?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן אורכת טיסה לכרתים?

כמה זמן אורכת טיסה לכרתים?

כרתים הוא הגדול מבין איי יוון ויעד תיירותי פופולרי. הוא ידוע בחופים המדהימים שלו, בהריסות העתיקות ובתרבות התוססת שלו. אבל כמה זמן לוקח להגיע לשם? התשובה תלויה מאיפה אתה טס. טיסות מערים גדולות באירופה, המזרח התיכון וצפון אפריקה הן קצרות יחסית, בעוד שטיסות מארצות הברית ומחלקים אחרים בעולם עשויות להימשך הרבה יותר זמן. להלן השוואה מהירה של זמני טיסות לכרתים מערים שונות ברחבי העולם:

עִיר זמן טיסה (שעות)
אתונה, יוון 1
איסטנבול, טורקיה 2
רומא, איטליה 2.5
פריז, צרפת 3
לונדון, בריטניה 3.5
ברלין, גרמניה 4
מוסקבה, רוסיה 4.5
ניו יורק, ארה"ב 9
לוס אנג'לס, ארה"ב 11
סידני, אוסטרליה 17

טיסות מאירופה

אם אתה טס מאירופה, אתה יכול להגיע לכרתים תוך שעה אחת בלבד. טיסות מאתונה, בירת יוון, אורכות שעה בלבד, בעוד טיסות מאיסטנבול, טורקיה אורכות שעתיים. טיסות מרומא, איטליה אורכות שעתיים וחצי, בעוד טיסות מפריז, צרפת אורכות שלוש שעות. טיסות מלונדון, בריטניה אורכות שלוש וחצי שעות, בעוד טיסות מברלין, גרמניה אורכות ארבע שעות. טיסות ממוסקבה, רוסיה אורכות ארבע וחצי שעות.

טיסות מארצות הברית

אם אתה טס מארצות הברית, אתה יכול לצפות לטיסה ארוכה בהרבה. טיסות מניו יורק אורכות תשע שעות, בעוד טיסות מלוס אנג'לס אורכות אחת עשרה שעות.

טיסות מאוסטרליה

אם אתה טס מאוסטרליה, אתה יכול לצפות לטיסה ארוכה עוד יותר. טיסות מסידני אורכות שבע עשרה שעות.

בחירת טיסה

בבחירת טיסה לכרתים, חשוב לקחת בחשבון את זמן הטיסה, כמו גם את העלות והנוחות. טיסות מאירופה הן בדרך כלל הזולות והנוחות ביותר, בעוד טיסות מארה"ב ואוסטרליה יקרות יותר ולוקחות הרבה יותר זמן. לא משנה מאיפה אתה טס, אתה יכול להיות בטוח שטיסה לכרתים תהיה חוויה בלתי נשכחת . מהחופים המדהימים שלה ועד לתרבות התוססת שלה, כרתים היא יעד שצריך להיות ברשימת הקטגוריות של כולם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן