דף הבית » חדש » כמה זמן אופים עוגת שמרים בתנור?

כמה זמן אופים עוגת שמרים בתנור?

צרו איתנו קשר

כמה זמן אופים עוגת שמרים בתנור?

מהי עוגת שמרים?

עוגת שמרים היא סוג של עוגה המשתמשת בשמרים כחומר תפיחה. זהו סוג של לחם מתוק שמכינים בדרך כלל מקמח, סוכר, חמאה, ביצים ושמרים. עוגות שמרים נאפות בדרך כלל בתנור וניתן להגיש אותן כקינוח או כנשנוש.

מה ההבדל בין עוגת שמרים לעוגה רגילה?

ההבדל העיקרי בין עוגת שמרים לעוגה רגילה הוא חומר התפיחה. עוגות רגילות נעשות בדרך כלל עם אבקת אפייה או סודה לשתייה, בעוד שעוגות שמרים עשויות עם שמרים. עוגות שמרים בדרך כלל צפופות יותר ובעלות מרקם דמוי לחם יותר מעוגות רגילות.

כמה זמן אופים עוגת שמרים בתנור?

זמן האפייה והטמפרטורה של עוגת שמרים יהיו תלויים בגודל ובצורה של העוגה. בדרך כלל, יש לאפות עוגת שמרים ב-350 מעלות צלזיוס (177 מעלות צלזיוס) במשך 25-30 דקות. כדי לבדוק אם העוגה מוכנה, נועצים קיסם למרכז העוגה. אם הקיסם יוצא נקי, העוגה מוכנה.

טיפים לאפיית עוגת שמרים

  • הקפידו להשתמש בשמרים יבשים פעילים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • מניחים לעוגה להתקרר לחלוטין לפני ההגשה.
  • אם העוגה יבשה מדי, מוסיפים כמה כפות חלב או שמנת.
  • אם העוגה לחה מדי, מוסיפים כמה כפות קמח.
  • לעוגה מתוקה יותר, הוסיפו כמה כפות סוכר.
  • לעוגה עשירה יותר, מוסיפים כמה כפות חמאה.

הצעות הגשה לעוגת שמרים

עוגת שמרים היא קינוח רב תכליתי שניתן להגיש במגוון דרכים. אפשר להגיש כמו שהוא, עם אבקת אבקת סוכר, או עם כף קצפת. אפשר גם להגיש עם מגוון רטבים, כמו שוקולד, קרמל או פטל.

אחסון עוגת שמרים

עוגת שמרים יכולה להישמר בטמפרטורת החדר עד 3 ימים. ניתן גם לשמור במקרר עד 5 ימים. כדי להקפיא עוגת שמרים, עטפו אותה היטב בניילון נצמד ולאחר מכן מניחים אותה בכלי עמיד במקפיא. ניתן לשמור במקפיא עד 3 חודשים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן