דף הבית » חדש » כמה זמן אופים אפרוחים בתנור?

כמה זמן אופים אפרוחים בתנור?

צרו איתנו קשר

כמה זמן אופים אפרוחים בתנור?

אפיית אפרוחים בתנור

אפיית אפרוחים בתנור היא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה. בין אם אתם אופים עוף שלם או רק כמה חתיכות, התנור הוא דרך מצוינת להשיג תוצאה עסיסית וטעימה. אבל כמה זמן אופים אפרוחים בתנור? התשובה לשאלה זו תלויה בכמה גורמים, כולל גודל האפרוח, סוג התנור שבו אתה משתמש והטמפרטורה שבה אתה אופה. באופן כללי, כדאי לאפות אפרוחים בתנור כ-25 דקות לכל קילו. משמעות הדבר היא כי אפרוח של 4 קילו צריך להיות אפוי במשך כשעה ו-20 דקות.

טיפים לאפיית אפרוחים בתנור

כשאפים אפרוחים בתנור, יש לזכור כמה טיפים כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

  • תמיד לחמם את התנור לפני האפייה.
  • ודא שהתנור בטמפרטורה הנכונה.
  • מברישים את הגוזל בשמן או בחמאה לפני האפייה.
  • מכסים את הגוזל בנייר כסף במחצית הראשונה של זמן האפייה.
  • מבסים את האפרוח במיצים מהמחבת כל 15 דקות.
  • בודקים את הטמפרטורה הפנימית של הגוזל בעזרת מדחום לבשר.

איך לדעת מתי האפרוח גמור

הדרך הטובה ביותר לדעת מתי אפוף אפרוח מסיים היא להשתמש במדחום לבשר. הטמפרטורה הפנימית של האפרוח צריכה להיות 165 מעלות צלזיוס בסיום. אם מד החום מראה נמוך מזה, יש לאפות את הגוזל זמן רב יותר.

מה להגיש עם גוזלים אפויים

אפרוחים אפויים הם מנה עיקרית נהדרת לכל ארוחה. אפשר להגיש אותם עם מגוון תוספות, כמו ירקות צלויים, פירה או סלט. אפשר גם להגיש את הגוזל עם רוטב או רוטב לתוספת טעם.

סיכום

אפיית אפרוחים בתנור היא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה. המפתח הוא לוודא שהתנור מחומם מראש והטמפרטורה הנכונה, ולהשתמש במדחום בשר כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של האפרוח. בעזרת הטיפים האלה, תוכל לקבל את התוצאה המושלמת בכל פעם. למידע נוסף על אפיית אפרוחים בתנור, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן