דף הבית » מדריך כללי לחישוב זמן » כל מה שצריך לדעת על: כמה זמן לוקח לכלב להתרגל לבית חדש?

כל מה שצריך לדעת על: כמה זמן לוקח לכלב להתרגל לבית חדש?

כל מה שצריך לדעת על כמה זמן לוקח לכלב להתרגל לבית חדש

צרו איתנו קשר

כלבים מוצאים את התנועה כמלחיץ. הביטחון של הכלב שלך מגיע מסביבתו ומבני האדם שלו; מעבר דירה עשוי להיות מטריד ומבלבל עבורו. מכיוון שכל כלב הוא ייחודי, זה עשוי לקחת לכלב שלך כמה ימים או אפילו כמה שבועות להרגיש בבית בסביבתו החדשה, בהתאם לטמפרמנט שלו. התכוננו מראש כדי להפחית את הלחץ ולהאיץ את ההסתגלות של כלבכם.

כלבים בדרך כלל לא אוהבים שינוי. צפו במה שקורה אם תיקחו את קערת האוכל שלהם מהמקום שבו היא נמצאת בדרך כלל. הם עשויים לאהוב לטייל בפארק חדש לגמרי. בעוד שחלק מהאנשים יתנהגו מבולבלים ועדיין יאכלו, אחרים לא. כאשר אתה מוציא את חיית המחמד שלך מהסביבה הנוחה שלו, צפה לתוצאה דומה. זה יהיה קשה יותר וייקח זמן רב יותר לכלבים מבוגרים, לכלבים עם בעיות בריאותיות ולכלבים עצבניים להתאקלם. הכלב שלך יכול להסתגל לבית החדש שלך בהדרגה בעזרתך.

לאחר שעברתם דירה, העניקו לכלב תשומת לב נוספת כדי לעזור לו להתרגל לסביבתו החדשה. כלב שחושש יותר מטמפרמנט או שהוא מבוגר יותר ידרוש יותר זמן וטיפול כדי להסתגל להגדרות חדשות. הוא עשוי לעסוק בפעולות כמו נביחות, סימון או חיסול עקב חרדת פרידה. אלה מעידים על מתח. בימים הראשונים, הקדישו כמה שיותר זמן בבית עם הכלב שלכם. הביטחון שלו מגיע ממך, ואתה תעזור לו להסתגל. כדי לסייע בהתאקלמות שלו, שמור על לוח הזמנים הרגיל של האכלה, הליכה ושינה. אם החצר בביתכם החדש אינה מגודרת, המתן עד שירגיש בנוח עם האזור לפני שתשחרר אותו ברצועה. הכלב שלך יתחיל להירגע בסביבתו החדשה תוך יום או יומיים.

באותם ימים ראשונים, יש כמה דברים שאנחנו עשויים לעשות כדי לתמוך בהסתגלותם ובתחושת הביטחון שלהם. אבל זכור שלעתים קרובות לוקח לכלב או גור שלושה שבועות להתחיל להרגיש “בבית” ולגלות את טבעם האמיתי.

הכלב הורס את הבית

בעלי כלבים שעובדים שעות ארוכות נאלצים להשאיר את הכלבים לבד בבית לאורך כל היום. כאשר כלב נשאר לבדו למשך זמן ממושך, הוא עלול לגרום למצוקה ניכרת, אשר גורמת לעיתים קרובות להתנהגות משבשת והרסנית. בתרחישים הגרועים ביותר, כלבים עם חרדת פרידה עלולים לפגוע קשות הן בעצמם והן בבית.

שימו לב היטב למה הכלב שלכם עושה בזמן שאתם מתכוננים לצאת מהבית אם תהיתם מדוע הוא מפגין התנהגות הרסנית. ייתכן שהוא פשוט מסיט את עצמו מהשעמום על ידי נשיכה, גירוד, גריסה או פגיעה אחרת בריהוט או חפצי בית אחרים כשאתה לא בבית כדי לעזור לשחרר חלק מהלחץ שלו.

• צרו דמיון והקצו לכלבכם עבודה כלשהי אם אתם חושדים שהוא או היא זקוקים לגירוי פיזי או נפשי נוסף או להקלה על שעמום.

• כמעט בלתי אפשרי למנוע את העובדה שכל הגורים לועסים. הכלב שלך מרגיש טוב יותר לאחר לעיסת עצמות או ישיבה על הכיסא האהוב עליך. המפתח לשליטה בנטייה זו הוא מתן צעצועי לעיסה מתאימים לגור שלך, כגון אלה שתוכננו במיוחד עבור חניכיים רגישות.

• מומלץ להחזיק מרסס מים בהישג יד בעת החפירה. אמור “לא” בכוח והקלח את הכלב שלך במים אם תמצא אותו או אותה בשעת מעשה. אם תעשה כמה פעמים, זה בדרך כלל יספיק כדי למנוע מהכלב שלך לחפור. עייפות יתר או גירוי יתר יכול מדי פעם להיות השורש להתנהגויות אלו. הכלב שלך יכול להזדקק רק לפסק זמן או לנמנום בארגז שלו או במקום רגוע אחר אם הוא היה פעיל כל היום אבל עדיין נראה כפוף לחפור או ללעוס.

כלב בפעם הראשונה

החלטת לקחת את הסיכון ולהביא כלב חדש הביתה. למרות שהבאת גור חדש הביתה מרגשת, היא עשויה גם להיות מעט מאיימת בהתחלה, במיוחד עבור בעלי כלבים שחדשים בתחביב.

זה חכם להתכונן מראש ולקבל מושג כללי למה לצפות בכל פעם שאתה מביא כלב חדש הביתה, בין אם זה גור או כלב בוגר. הנה כמה הצעות להפיכת המעבר לפשוט יותר עבור בעלי כלבים חדשים או בעלי כלבים קיימים שמקבלים כלב שני.

• גודל בית

ישנם גזעים שעשויים להתאים לבית שלך יותר מאחרים בהתאם לגודלו. למרות שלא כל הגזעים הקטנים הם בחירות חכמות, גזעים קטנים יותר יכולים להיות אופציה מתאימה למי שגר בדירה. לצ’יוואווה, למשל, יש נטייה לנבוח יתר על המידה והם לא השכנים הכי נחמדים במקומות סגורים. קחו בחשבון כמה גזעים בעלי אנרגיה נמוכה יותר וצריכים פעילות מתונה בלבד לפני שאתם מאמינים שלא ניתן לקבל גזע גדול יותר בסביבה זעירה.

• מזון מתאים לכלבים

מיד, הכלב שלך צריך מזון לכלבים. גלה מה הכלב החדש שלך אכל וקבע אם אתה רוצה להמשיך לתת לו את זה או להתחיל לגמול אותו ממנו.

• מקום להישאר

הכינו מראש מקום לישון. באופן כללי, עדיף להתחיל את הכלב שלך בשטח קטן כמו ארגז כלב. כעת יש להם אזור פרטי ובטוח. הכינו אותו מראש וצרפו מיטת כלבים מפוארת שאפשר לישון עליה.

• רכבת ביתית

סביר להניח שכלב חדש שתביאו הביתה לא יידע שהבית שלכם הוא אזור “ללא סיר”. כשאתה לא שם כדי להתבונן, נניח שהכלב שלך לא שבור בית ושמור אותם כלואים בארגז כלבים, עט כושר או אזור סגור קטן. זה ימנע מהם מקום רב לבצע תאונות.

• משטר יומי עשוי לכלול הליכה לפני ארוחת הבוקר, זמן בילוי באזור הכליאה עד הגעת הולכין לכלבים, הסתגרות עם צעצוע לעיסה או פינוק עד שתגיעו הביתה, טיול נוסף לאחר ארוחת הערב, וזמן בילוי בסלון.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן