דף הבית » מה קורה? » כל מה שצריך לדעת על טיסות תרום

כל מה שצריך לדעת על טיסות תרום

צרו איתנו קשר

כל מה שצריך לדעת על טיסות תרום

מה זה תרום?

תרום היא חברת התעופה הלאומית של רומניה ובסיסה בבוקרשט. היא חברה בברית SkyTeam ומפעילה טיסות ליותר מ-50 יעדים באירופה, המזרח התיכון וצפון אפריקה. לחברת התעופה יש צי של למעלה מ-40 מטוסים, כולל איירבוס A318, A319, A320 ו-A321, וכן בואינג 737-700 ו-737-800.

כמה זמן לפני ההמראה צריך להגיע לשדה התעופה?

מומלץ להגיע לשדה התעופה לפחות שעתיים לפני מועד ההמראה המתוכנן. זה ייתן לך מספיק זמן לעשות צ'ק-אין, לעבור דרך האבטחה ולעלות על הטיסה שלך. אם אתם נוסעים עם כבודה רשומה, כדאי להגיע לשדה התעופה לפחות שלוש שעות לפני מועד ההמראה המתוכנן.

זמני צ'ק-אין

עבור טיסות פנים, הצ'ק-אין נסגר 45 דקות לפני ההמראה. עבור טיסות בינלאומיות, הצ'ק-אין נסגר 60 דקות לפני ההמראה. אם אתם נוסעים עם כבודה רשומה, עליכם להגיע לשדה התעופה לפחות 90 דקות לפני מועד ההמראה המתוכנן.

בידוק בטחוני

לאחר ביצוע צ'ק אין, תצטרך לעבור בדיקה אבטחה. תהליך זה יכול להימשך עד 30 דקות, תלוי בגודל שדה התעופה ובמספר הנוסעים. מומלץ להגיע לשדה התעופה לפחות שעתיים לפני מועד ההמראה המתוכנן כדי לאפשר בדיקה ביטחונית.

מהן תוספת הכבודה?

לתרום יש תוספת כבודה נדיבה לנוסעים. עבור נוסעי מחלקת תיירים, המטען החינמי הוא מטען אחד של עד 23 ק"ג (50 פאונד). עבור נוסעי מחלקת עסקים, המטען החינמי הוא שני מטען נשלח עד 32 ק"ג (70 פאונד) כל אחד.

מהם השירותים בטיסה?

תרום מציעה מגוון שירותים בטיסה כדי להפוך את הנסיעה שלך לנוחה יותר. נוסעי מחלקת תיירים יכולים ליהנות מחטיפים ומשקאות חינם, כמו גם ממבחר עיתונים ומגזינים. נוסעי מחלקת עסקים יכולים ליהנות מארוחה ומשקאות חינם, כמו גם מגישה למערכת הבידור בטיסה של חברת התעופה.

מהן אפשרויות התשלום?

תרום מקבלת מגוון אפשרויות תשלום, לרבות כרטיסי אשראי, כרטיסי חיוב ופייפאל. אתה יכול גם לשלם עבור הכרטיס שלך במזומן בשדה התעופה.

סיכום

תרום היא אופציה מצוינת למטיילים המחפשים דרך אמינה ומשתלמת להגיע ליעדם. לחברת התעופה יש כמות כבודה נדיבה ומגוון שירותים בטיסה כדי להפוך את הנסיעה שלכם לנוחה יותר. מומלץ להגיע לשדה התעופה לפחות שעתיים לפני מועד ההמראה המתוכנן כדי לאפשר צ'ק אין ובדיקה ביטחונית.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן