דף הבית » חדש » כיצד להשתמש בבורקס בתנור לניקוי

כיצד להשתמש בבורקס בתנור לניקוי

צרו איתנו קשר

. כיצד להשתמש בבורקס בתנור לניקוי

מה זה בורקס?

בורקס הוא מלח מינרלי הקיים באופן טבעי ששימש במשך מאות שנים כחומר ניקוי. זוהי אבקה לבנה, גבישית המורכבת מבורון, חמצן ונתרן. זה ידוע גם בשם נתרן בוראט, נתרן טטרבוראט או דיסודיום טטרבוראט. בורקס הוא חומר ניקוי רב תכליתי ויעיל שניתן להשתמש בו בדרכים רבות ושונות.

כיצד להשתמש בבורקס בתנור לניקוי

שימוש בבורקס בתנור הוא דרך מצוינת לנקות ולהפיג ריח של התנור. כדי להשתמש בבורקס בתנור, הסר תחילה את מתלי התנור וכל חלק אחר הנשלף. לאחר מכן, מפזרים שכבה דקה של בורקס על תחתית התנור. הקפד לכסות את כל המשטח. לאחר מכן, הפעל את התנור ל-350 מעלות פרנהייט ותן לו להתחמם במשך כ-10 דקות. לאחר 10 דקות, מכבים את התנור ונותנים לבורקסים לשבת בתנור למשך שעה לפחות.

כיצד לנקות את התנור עם בורקס

לאחר שהבורקס היה בתנור במשך שעה, הגיע הזמן לנקות. התחל בניגוב קירות התנור עם מטלית לחה. הבורקס יעזור לשחרר כל שומן ולכלוך. לאחר ניגוב הקירות, השתמש במברשת קרצוף כדי לקרצף את תחתית התנור. זה יעזור להסיר כל מזון או שומן אפוי. לבסוף, השתמש בשואב אבק כדי להסיר את כל הבורקס שנותר.

כמה זמן בורקס צריך להישאר בתנור?

בורקס צריך להישאר בתנור לפחות שעה. זה ייתן לו מספיק זמן כדי לשחרר כל גריז ולכלוך. לאחר שעה ניתן להוציא את הבורקס ולנקות את התנור.

יתרונות השימוש בבורקס בתנור

לשימוש בבורקס בתנור יש יתרונות רבים. זהו חומר ניקוי טבעי ולא רעיל ובטוח לשימוש בתנור. זה גם מאוד יעיל בהסרת שומן ולכלוך. בנוסף, בורקס זול מאוד וניתן למצוא אותו ברוב חנויות המכולת.

השוואה מהירה

מוצר יתרונות
בּוֹרָקְס טבעי, לא רעיל, יעיל, במחיר סביר
חומרי ניקוי כימיים רעיל, יקר, לא כל כך יעיל

סיכום

שימוש בבורקס בתנור הוא דרך מצוינת לנקות ולהפיג ריח של התנור. זהו חומר ניקוי טבעי ולא רעיל ובטוח לשימוש בתנור. זה גם מאוד יעיל בהסרת שומן ולכלוך. בנוסף, בורקס זול מאוד וניתן למצוא אותו ברוב חנויות המכולת. כדי להשתמש בבורקס בתנור, הסר תחילה את מתלי התנור וכל חלק אחר הנשלף. לאחר מכן, מפזרים שכבה דקה של בורקס על תחתית התנור. הקפד לכסות את כל המשטח. לאחר מכן, הפעל את התנור ל-350 מעלות פרנהייט ותן לו להתחמם במשך כ-10 דקות. לאחר 10 דקות, מכבים את התנור ונותנים לבורקסים לשבת בתנור למשך שעה לפחות. לבסוף, השתמש במטלית לחה ובמברשת קרצוף כדי להסיר כל שומן ולכלוך. למידע נוסף על אופן השימוש בבורקס בתנור, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן