דף הבית » מה קורה? » טיסות לאילת – מבט אחורה בזמן

טיסות לאילת – מבט אחורה בזמן

צרו איתנו קשר

טיסות לאילת – מבט אחורה בזמן

ההיסטוריה של הטיסות לאילת

אילת, הממוקמת באזור הדרומי ביותר של ישראל, היא יעד פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד. העיר ידועה בחופים המדהימים שלה, בחיי הלילה התוססים והאטרקציות הייחודיות שלה. אבל מה שרבים לא יודעים הוא שלעיר יש היסטוריה ארוכה ומרתקת בכל הנוגע לטיסות. בימים הראשונים, הטיסות לאילת היו מעטות. הטיסה הראשונה לעיר הייתה בסוף שנות ה-40, אז טס מטוס קטן מתל אביב לאילת. לאחר מכן הגיעו עוד כמה טיסות בשנות ה-50, אך מספר הטיסות נותר נמוך עד שנות ה-60.

עליית הטיסות לאילת

בשנות ה-60 נרשמה עלייה דרמטית במספר הטיסות לאילת. זאת, עקב פתיחת שדה התעופה הראשון של העיר, שהיה ממוקם בפאתי העיר. נמל התעופה שימש בתחילה למטרות צבאיות, אך עד מהרה הפך למוקד לטיסות מסחריות. שדה התעופה הורחב בשנות ה-70, ומספר הטיסות לאילת גדל באופן משמעותי. זאת בשל הפופולריות הגוברת של העיר כיעד תיירותי. שדה התעופה הורחב עוד בשנות ה-80, ומספר הטיסות לאילת המשיך לגדול.

העידן המודרני של טיסות לאילת

העידן המודרני של הטיסות לאילת החל בשנות ה-90, כאשר שדה התעופה בעיר שודרג והורחב. הדבר איפשר לנחות בעיר מטוסים גדולים יותר ומספר הטיסות לאילת גדל בצורה דרמטית. כיום משרתות את העיר מספר חברות תעופה, ביניהן אל על, ישראייר וארקיע. נמל התעופה משרת גם על ידי מספר חברות תעופה בינלאומיות, ביניהן בריטיש איירווייס, לופטהנזה ו-KLM. מספר הטיסות לאילת המשיך לגדול בשנים האחרונות, והעיר מהווה כיום יעד פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד.

סיכום

הטיסות לאילת עברו כברת דרך מאז הטיסה הראשונה בסוף שנות ה-40. שדה התעופה בעיר שודרג והורחב במהלך השנים וכמות הטיסות לאילת גדלה משמעותית. כיום, העיר מוגשת על ידי מספר חברות תעופה, והיא מהווה יעד פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד. למידע נוסף על טיסות לאילת, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן