דף הבית » חדש » היתרונות של אכילת מזון LBS לפני אימון: השוואה מהירה

היתרונות של אכילת מזון LBS לפני אימון: השוואה מהירה

צרו איתנו קשר

היתרונות של אכילת מזון LBS לפני אימון: השוואה מהירה

מהו מזון LBS?

LBS food ראשי תיבות של Low-Bulk Snacks. אלו חטיפים דלים בקלוריות ופחמימות, אך עשירים בחלבון ובסיבים תזונתיים. הם נועדו לספק דחיפה אנרגיה מהירה לפני אימון, מבלי להכביד עליך. דוגמאות למזון LBS כוללות חטיפי חלבון, אגוזים, זרעים ופירות יבשים.

היתרונות של אכילת מזון LBS לפני אימון

אכילת מזון LBS לפני אימון יכולה לספק מספר יתרונות. ראשית, זה יכול לעזור לתדלק את הגוף שלך עם האנרגיה הדרושה לו כדי לבצע במיטבו. אכילת חטיף לפני אימון יכולה גם לסייע במניעת רעב במהלך האימון, מה שיכול לעזור לך לשמור על ריכוז ומוטיבציה. בנוסף, אכילת מזון LBS לפני אימון יכולה לסייע במניעת פירוק שרירים, מכיוון שהיא מספקת לגוף את החומרים המזינים הדרושים כדי לעזור לבנות ולתקן שרירים.

כמה זמן כדאי לחכות לפני ביצוע פעילות גופנית לאחר אכילת מזון LBS?

חשוב להמתין לפחות 30 דקות לאחר אכילת מזון LBS לפני פעילות גופנית. הסיבה לכך היא שלוקח זמן למזון להתעכל ולחומרי המזון להיספג בגוף. אכילה מוקדמת מדי לפני אימון עלולה לגרום לאי נוחות בבטן ועלולה גם להוביל לעייפות במהלך האימון.

השוואה מהירה של סוגים שונים של מזון LBS

מזון קלוריות פחמימות חֶלְבּוֹן סִיב
בר חלבון 200-250 20-30 גרם 15-20 גרם 2-3 גרם
אֱגוֹזִים 200-250 5-10 גרם 7-10 גרם 2-3 גרם
זרעים 200-250 5-10 גרם 7-10 גרם 2-3 גרם
פירות יבשים 200-250 20-30 גרם 2-3 גרם 2-3 גרם

אכילת מזון LBS לפני אימון יכולה לספק מספר יתרונות, כולל לספק לגוף את האנרגיה הדרושה לביצוע במיטבו, מניעת רעב במהלך האימון וסיוע במניעת פירוק שרירים. חשוב להמתין לפחות 30 דקות לאחר אכילת מזון LBS לפני פעילות גופנית על מנת לאפשר למזון להתעכל ולחומרי המזון להיספג בגוף. לסוגים שונים של מזון LBS יש ערכים תזונתיים שונים, לכן חשוב להשוות ביניהם לפני שבוחרים איזה מהם לאכול לפני אימון. חטיפי חלבון, אגוזים, זרעים ופירות יבשים הם כולם אפשרויות טובות למזון LBS לפני אימון.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן