דף הבית » חדש » הבנת תוצאות GBS ומה משמעותן

הבנת תוצאות GBS ומה משמעותן

צרו איתנו קשר

הבנת תוצאות GBS ומה משמעותן

מה זה GBS?

GBS ראשי תיבות של Group B Streptococcus, סוג של חיידקים שניתן למצוא בנרתיק או בפי הטבעת של נשים הרות. זה בדרך כלל לא מזיק, אבל במקרים מסוימים, זה יכול לגרום לזיהומים חמורים ביילודים. GBS יכול גם לגרום לזיהומים בדרכי השתן, דלקת קרום המוח ואלח דם במבוגרים.

מהן תוצאות GBS?

תוצאות GBS הן תוצאות של בדיקה שנעשית במהלך ההריון כדי לקבוע אם לאישה בהריון יש GBS. הבדיקה נעשית בדרך כלל בין השבוע ה-35 לשבוע ה-37 להריון. זה כרוך בנטילת ספוגית מהנרתיק ומפי הטבעת ושליחתו למעבדה לבדיקה.

מה המשמעות של תוצאת GBS חיובית?

תוצאת GBS חיובית פירושה שלאישה ההרה יש GBS בנרתיק או בפי הטבעת. זה לא אומר בהכרח שהתינוק יידבק, אבל זה אומר שיש לעקוב אחר האישה במעקב צמוד במהלך הצירים והלידה.

מה המשמעות של תוצאת GBS שלילית?

תוצאת GBS שלילית פירושה שלאישה ההרה אין GBS בנרתיק או בפי הטבעת. זה לא אומר בהכרח שהתינוק לא יידבק, אבל זה אומר שהאישה נמצאת בסיכון נמוך יותר להעביר GBS לתינוק שלה במהלך הצירים והלידה.

מה עלי לעשות אם יש לי תוצאת GBS חיובית?

אם יש לך תוצאת GBS חיובית, הרופא שלך ימליץ לך לקבל אנטיביוטיקה במהלך הלידה והלידה. זה יעזור להפחית את הסיכון של תינוקך להידבק ב-GBS.

מה עלי לעשות אם יש לי תוצאת GBS שלילית?

אם יש לך תוצאת GBS שלילית, הרופא שלך עדיין עשוי להמליץ לך לקבל אנטיביוטיקה במהלך הלידה והלידה. הסיבה לכך היא שעדיין יש סיכוי קטן שהתינוק שלך עלול להידבק ב-GBS.

סיכום

תוצאות GBS יכולות להיות מבלבלות, אך חשוב להבין מה המשמעות שלהן וכיצד לפרש אותן. אם יש לך תוצאת GBS חיובית, הרופא שלך ימליץ לך לקבל אנטיביוטיקה במהלך הלידה והלידה. אם יש לך תוצאת GBS שלילית, הרופא שלך עדיין עשוי להמליץ לך לקבל אנטיביוטיקה במהלך הלידה והלידה. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן