דף הבית » מה היה » הבאגט האוראלי האנגלי: היסטוריה קצרה

הבאגט האוראלי האנגלי: היסטוריה קצרה

צרו איתנו קשר

הבאגט האוראלי האנגלי: היסטוריה קצרה

מהו באגט אוראלי אנגלי?

בגט אורל אנגלי הוא מאפה צרפתי מסורתי שנהנו ממנו במשך מאות שנים. זהו כיכר לחם ארוכה ודקה שעשוי בדרך כלל מקמח לבן, מים, שמרים ומלח. את הבצק ללוש ולאחר מכן מעצבים אותו לכיכר ארוכה ודקיקה לפני אפייה בתנור. התוצאה היא לחם קל, פריך ובעל טעם מושלם לכריכים, טוסט או סתם כנשנוש.

היסטוריה של הבאגט האוראלי האנגלי

בגט אורל אנגלי קיים מאז המאה ה-16, כאשר הוא נוצר לראשונה בצרפת. זה נוצר במקור עם שילוב של קמח לבן, מים, שמרים ומלח. עם הזמן, המתכון התפתח לכלול מרכיבים נוספים כמו חמאה, חלב, ביצים וסוכר. בגט אורל אנגלי הוא כיום מרכיב עיקרי במטבח הצרפתי וניתן למצוא אותו במאפיות ובמסעדות בכל רחבי העולם.

המהפכה הצרפתית והבאגט האוראלי האנגלי

למהפכה הצרפתית של 1789 הייתה השפעה גדולה על הבאגט האוראלי האנגלי. במהלך תקופה זו, העם הצרפתי היה במרד נגד המלוכה והאצולה. כתוצאה מכך, הלחמים הצרפתיים המסורתיים הוחלפו בלחמים פשוטים וזולים יותר כמו באגט אורל אנגלי. זה איפשר לעם הצרפתי ליהנות מלחם טעים ובמחיר סביר שקל להכין ולאחסן.

הבאגט האוראלי האנגלי בעידן המודרני

כיום, בגט אורל אנגלי הוא עדיין מאפה צרפתי פופולרי. לרוב הוא מוגש כתוספת או כנשנוש. זהו גם לחם סנדוויץ' פופולרי, מכיוון שהוא קליל ובעל טעם. ה-English Oral Baguette הוא גם בחירה פופולרית עבור פרנץ' טוסט ומנות ארוחת בוקר אחרות.

איך להכין בגט אוראלי אנגלי

הכנת באגט אוראלי אנגלי קל יחסית. כל מה שאתה צריך זה קמח לבן, מים, שמרים ומלח. את הבצק ללוש ולאחר מכן מעצבים אותו לכיכר ארוכה ודקיקה לפני אפייה בתנור. התוצאה היא לחם קל, פריך ובעל טעם מושלם לכריכים, טוסט או סתם כנשנוש.

סיכום

בגט אורל אנגלי הוא מאפה צרפתי מסורתי שנהנו ממנו במשך מאות שנים. זהו לחם קל, פריך ובעל טעם מושלם לכריכים, טוסט או סתם כנשנוש. ה-Oral Baguette האנגלי התפתח עם הזמן וכיום הוא מרכיב עיקרי במטבח הצרפתי. כדי ללמוד עוד על ההיסטוריה והאבולוציה של הבאגט האוראלי האנגלי, צפה בסרטון זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן