דף הבית » הכי חם » האם הביצים הקשות שלך בטוחות לאכילה? גלה כמה זמן הם יכולים להחזיק מעמד במקרר!

האם הביצים הקשות שלך בטוחות לאכילה? גלה כמה זמן הם יכולים להחזיק מעמד במקרר!

כמה זמן אפשר לשמור ביצה קשה במקרר?

צרו איתנו קשר

מהם חיי המדף של ביצה קשה?

ניתן לשמור ביצים קשות במקרר עד שבוע. יש לאחסן אותם בכלי אטום או לכסות בניילון כדי למנוע מהם לספוג ריחות ממזונות אחרים. הדרך הטובה ביותר לאחסן ביצים קשות היא לשמור אותן בקליפתן. זה עוזר לשמור אותם טריים ומונע מהם להתייבש.

איך לדעת אם ביצה קשה היא גרועה

קל לדעת אם ביצה קשה התקלקלה. לביצה צריכה להיות קליפה יציבה וחלקה. אם הקליפה סדוקה או בעלת מרקם רירי, אז הביצה התקלקלה ויש לזרוק אותה. גם החלבונים צריכים להיות מוצקים ולא נוזלים. אם החלבונים נוזלים, אז הביצה כבר לא בטוחה לאכילה.

כיצד לאחסן ביצים קשות

ביצים קשות יש לאחסן במקרר. יש להניח אותם בכלי אטום או לכסות בניילון כדי למנוע מהם לספוג ריחות ממזונות אחרים. את הביצים יש לאחסן בחלק הקר ביותר של המקרר, לרוב בחלק האחורי של המקרר.

קירור ביצים קשות

ביצים קשות יש לשמור בקירור בהקדם האפשרי לאחר הבישול. אם הביצים אינן מקררות תוך שעתיים מהבישול, יש לזרוק אותן. זאת על מנת למנוע צמיחה של חיידקים שעלולים לגרום להרעלת מזון.

הקפאת ביצים קשות

ניתן להקפיא ביצים קשות עד שנה. יש לקלף את הביצים לפני ההקפאה. את הביצים הקלופות יש להניח בכלי אטום או בשקית ניילון סגורה. יש להפשיר את הביצים במקרר לפני האכילה. לסיכום, ביצים קשות ניתן לשמור במקרר עד שבוע. חשוב לאחסן אותם בכלי אטום או מכוסה בניילון כדי למנוע מהם לספוג ריחות ממאכלים אחרים. קל לדעת אם ביצה קשה התקלקלה. אם החלבונים נוזלים או שהקליפה סדוקה, יש לזרוק את הביצה. ביצים קשות יש לשמור בקירור בהקדם האפשרי לאחר הבישול, וניתן להקפיא אותן עד שנה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן