דף הבית » המלצות הצוות » דורסילין: כמה זמן מותר לעבוד?

דורסילין: כמה זמן מותר לעבוד?

צרו איתנו קשר

דורסילין: כמה זמן מותר לעבוד?

מה זה דורסילין?

דורסילין היא תרופה המשמשת לטיפול במגוון מצבים, כולל לחץ דם גבוה, אי ספיקת לב ותעוקת חזה. זהו סוג של מעכבי אנזים הממיר אנגיוטנסין (ACE), הפועל על ידי חסימת פעולתם של הורמונים מסוימים בגוף שעלולים לגרום להצרת כלי דם. זה עוזר להפחית את לחץ הדם ולשפר את זרימת הדם. דורסילין זמין בטבליות ובצורת נוזלים ונלקח דרך הפה.

כמה זמן דורסילין עובד?

ניתן להרגיש את ההשפעות של דורסילין תוך מספר שעות מנטילת התרופה. עם זאת, ייתכן שיחלפו עד שבועיים עד שההשפעה המלאה תיראה. בדרך כלל, דורסילין נלקח פעם ביום ויש ליטול אותה באותה שעה בכל יום. חשוב ליטול את דורסילין בדיוק כפי שנקבע על ידי הרופא שלך.

תופעות לוואי אפשריות של דורסילין

כמו כל התרופות, דורסילין עלול לגרום לתופעות לוואי. תופעות הלוואי השכיחות כוללות סחרחורת, כאבי ראש, בחילות ושלשולים. תופעות לוואי אחרות עשויות לכלול התכווצויות שרירים, כאבי פרקים ופריחה. אם אתה נתקל באחת מתופעות הלוואי הללו, פנה מיד לרופא שלך.

מתי אסור להשתמש בדורסילין?

אין להשתמש בדורסילין אם את בהריון או מניקה. כמו כן, אין להשתמש בו אם יש לך היסטוריה של מחלת כליות או כבד, או אם אתה נוטל תרופות אחרות. חשוב לספר לרופא שלך על כל תרופה אחרת שאתה נוטל, מכיוון שהן עשויות לקיים אינטראקציה עם דורסילין.

מה עלי לעשות אם אני מפספסת מנה?

אם אתה מתגעגע למנה של דורסילין, קח אותה ברגע שאתה זוכר. עם זאת, אם כמעט הגיע הזמן למנה הבאה שלך, דלג על המנה שהוחמצה ולקח את המנה הבאה שלך בזמן הקבוע. אין ליטול שתי מנות בבת אחת.

סיכום

דורסילין היא תרופה המשמשת לטיפול במגוון מצבים. חשוב לקחת את זה בדיוק כפי שנקבע על ידי הרופא שלך ולהיות מודע לתופעות לוואי אפשריות. אם אתה חווה תופעות לוואי כלשהן, פנה מיד לרופא שלך. למידע נוסף על דורסיליין, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן