דף הבית » איך אפשר » גזירת ציפורניים של תינוק – איך לדעת אם לא חותכים עמוק מדי

גזירת ציפורניים של תינוק – איך לדעת אם לא חותכים עמוק מדי

2023-06-28 13:53:00+02:00

צרו איתנו קשר

מבוא לקיצוץ ציפורניים לתינוק

גזירת ציפורניים של תינוק יכולה להיות חוויה מורטת עצבים עבור הורה טרי. מצד אחד, אתה רוצה לוודא שהציפורניים של התינוק שלך יהיו קצרות ומסודרות, אבל מצד שני, אתה לא רוצה בטעות לחתוך עמוק מדי ולגרום לכל אי נוחות או פציעה. למרבה המזל, ישנם מספר טיפים וטריקים שתוכלו להשתמש בהם כדי להקל על תהליך גזירת הציפורניים של תינוקכם, וכדי לעזור לכם לדעת מתי גזרתם עמוק מדי.

טיפים לקיצוץ ציפורניים של תינוק

הצעד הראשון בגזירת ציפורניים של תינוק הוא לוודא שיש לך את הכלים הנכונים. עדיף להשתמש בזוג קוצץ או מספריים לתינוק שתוכננו במיוחד לחיתוך ציפורניים זעירות. כלים אלה זמינים ברוב בתי המרקחת ובחנויות לציוד לתינוקות. ברגע שיש לך את הכלים הנכונים, תרצה לוודא שהתינוק שלך נוח ובטוח. אולי תרצה שמישהו אחר יחזיק את התינוק שלך בזמן שאתה גוזר את הציפורניים שלו. אולי תרצה גם לנסות לתזמן את הגזם כשהתינוק שלך כבר ישנוני או רגוע. כשזה מגיע למעשה לקצץ את הציפורניים, חשוב להיות מאוד עדין. התחל בקיצוץ כמויות קטנות של ציפורניים בכל פעם, והקפיד להחזיק את הקוצץ או המספריים בזווית כדי שלא תגזוז בטעות עמוק מדי.

איך לדעת אם חותכים עמוק מדי

אם אי פעם אינך בטוח אם חתכת עמוק מדי, הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לבדוק את מיטת הציפורן. אם מיטת הציפורן לבנה, אז לא חתכת עמוק מדי. עם זאת, אם מיטת הציפורן אדומה או מדממת, ייתכן שחתכת עמוק מדי ועליך להפסיק לגזום. אם חתכת בטעות עמוק מדי, תוכל להשתמש בחתיכת גזה נקייה כדי להפעיל לחץ עדין על האזור. זה יעזור לעצור כל דימום. אתה יכול גם למרוח שכבה דקה של ג’לי נפט או משחה אנטיביוטית על האזור כדי לעזור להגן עליו ולקדם ריפוי.

סיכום

גזירת ציפורניים של תינוק יכולה להיות משימה לא פשוטה עבור הורה חדש. עם זאת, עם הכלים הנכונים וקצת סבלנות, תוכלי לוודא שהציפורניים של תינוקך נשמרות נקיות ומסודרות. רק הקפידו לקחת את הזמן ולפקוח עין על מיטת הציפורן כדי לוודא שלא תחתכו בטעות עמוק מדי. למידע נוסף, ניתן לעיין במאמר זה בעברית.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן