דף הבית » לא ידעתי » בורקס בשר: כמה זמן ובאיזה טמפרטורה בתנור?

בורקס בשר: כמה זמן ובאיזה טמפרטורה בתנור?

צרו איתנו קשר

בורקס בשר: כמה זמן ובאיזה טמפרטורה בתנור?

מה זה בורקס בשר?

בורקס בשר הוא סוג של מאכל בשר פופולרי בתרבויות רבות ברחבי העולם. הוא עשוי על ידי שילוב של בשר בקר, חזיר או כבש טחון עם תבלינים, עשבי תיבול ומרכיבים אחרים. לאחר מכן יוצרים מהתערובת כיכר ואופים בתנור. התוצאה היא מנה מלוחה וטעימה שניתן להגיש כמנה עיקרית או כמנה ראשונה.

איך לבשל בורקס בשר בתנור

בישול בורקס בשר בתנור הוא תהליך פשוט שדורש רק כמה מרכיבים וכמה שלבים. כדי להתחיל, מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס. לאחר מכן, שלבו את הבשר הטחון עם התבלינים ועשבי התיבול לפי בחירתכם. לאחר שהתערובת מתאחדת היטב, יוצרים ממנה כיכר ומניחים אותה בתבנית אפייה משומנת. אופים את בורקס הבשר בתנור שחומם מראש כ-45 דקות. כדי לוודא שהבשר מבושל, השתמשו במדחום בשר כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית. הטמפרטורה הפנימית צריכה להגיע לפחות 165 מעלות צלזיוס לפני שהבשר נחשב מוכן.

הצעות הגשה

לאחר בישול הבורקס הבשר, ניתן להגישו כפי שהוא או עם מגוון תוספות. למצגת קלאסית, הגישו את בורקס הבשר עם פירה, רוטב ותוספת ירקות. לטוויסט מודרני יותר, נסו להגיש את בורקס הבשר עם סלט או לצד ירקות צלויים.

טיפים להכנת בורקס בשר מושלם

כשמכינים בורקס בשר, חשוב להשתמש בחומרים הכי טריים שאפשר. עשבי תיבול טריים ותבלינים יעניקו למנה את מירב הטעם. בנוסף, הקפידו להשתמש בבשר טחון רזה, כמו בשר בקר, חזיר או כבש טחון, כדי להבטיח שהמנה לא תהיה שמנונית מדי.

אחסון שאריות בורקס בשר

כל שאריות בורקס בשר יש לאחסן בכלי אטום במקרר. זה יישמר עד שלושה ימים. כדי לחמם מחדש, פשוט הכניסו את בורקס הבשר לתנור בחום של 350 מעלות צלזיוס למשך כ-10 דקות, או עד שהוא מחומם.

מנה טעימה וקלה

בורקס בשר הוא מנה טעימה וקלה שבטוח תשמח. רק עם כמה מרכיבים וכמה שלבים פשוטים, תוכל לקבל ארוחה טעימה ומשביעה על השולחן תוך זמן קצר. למידע נוסף על בישול עם בורקס בשר, בדוק את הסרטונים ביוטיוב .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן