דף הבית » חדש » אלטרולט לכאבי ראש: כמה זמן לוקח להשפיע?

אלטרולט לכאבי ראש: כמה זמן לוקח להשפיע?

צרו איתנו קשר

אלטרולט לכאבי ראש: כמה זמן לוקח להשפיע?

מה זה אלטרולט?

אלטרולט היא תרופה המשמשת לטיפול בכאבי ראש. זהו שילוב של שני מרכיבים פעילים, פרצטמול ואיבופרופן. Acetaminophen הוא משכך כאבים ומפחית חום, בעוד שאיבופרופן היא תרופה נוגדת דלקת לא סטרואידית (NSAID). אלטרולט זמין בצורת טבליות וכמוסות וניתן ליטול עם או בלי אוכל.

כמה זמן לוקח לאטרולט להשפיע?

לאלטרולט לוקח בדרך כלל כ-30 דקות להתחיל לעבוד. עם זאת, יכול לקחת עד שעה עד שההשפעה המלאה תורגש. ההשפעות של אלטרולט יכולות להימשך עד ארבע שעות.

תופעות לוואי אפשריות של אלטרולט

כמו כל התרופות, אלטרולט עלול לגרום לתופעות לוואי. תופעות הלוואי השכיחות כוללות:

  • בחילה
  • כאב בטן
  • סְחַרחוֹרֶת
  • כְּאֵב רֹאשׁ
  • נוּמָה

אם אתה נתקל באחת מתופעות הלוואי הללו, פנה לרופא.

מתי אסור להשתמש באלטרולט?

אין להשתמש באלטרולט אם אתה אלרגי לאחד ממרכיביו. כמו כן, אין להשתמש בו אם יש לך היסטוריה של כיבי קיבה, מחלת כליות או כבד, או אם אתה נוטל תרופות אחרות.

מה עלי לעשות אם אני מפספסת מנה?

אם אתה מתגעגע למנה של אלטרולט, קח אותה ברגע שאתה זוכר. אם כמעט הגיע הזמן למנה הבאה, דלג על המנה שהוחמצה ולקח את המנה הבאה בזמן הקבוע. אין ליטול מנה כפולה.

האם אני יכול לקחת אלטרולט עם תרופות אחרות?

אלטרולט יכולה לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות, כולל מדללי דם, משתנים ו-NSAIDs אחרים. לפני נטילת אלטרולט, ספר לרופא שלך על כל התרופות שאתה נוטל, כולל תרופות ללא מרשם, ויטמינים ותוספי צמחים.

סיכום

אלטרולט היא תרופה המשמשת לטיפול בכאבי ראש. זה בדרך כלל לוקח בערך 30 דקות להתחיל לעבוד, וההשפעות יכולות להימשך עד ארבע שעות. תופעות הלוואי השכיחות כוללות בחילות, כאבי בטן, סחרחורת, כאבי ראש ונמנום. אין להשתמש ב-Altrolet אם אתה אלרגי לאחד ממרכיביו, יש לך היסטוריה של כיבי קיבה, מחלת כליות או כבד, או נוטל תרופות אחרות. לפני נטילת אלטרולט, ספר לרופא שלך על כל התרופות שאתה נוטל, כולל תרופות ללא מרשם, ויטמינים ותוספי צמחים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן