דף הבית » מידע מהיר על זמן » איך מכינים שניצל בתנור

איך מכינים שניצל בתנור

צרו איתנו קשר

איך מכינים שניצל בתנור

מה זה שניצל?

שניצל הוא מאכל פופולרי במקומות רבים בעולם, אך הוא פופולרי במיוחד במרכז ומזרח אירופה. זהו קציצה דקה של בשר, בדרך כלל בשר חזיר, שנחטף שטוח, לחם ואז מטוגן. שניצל מוגש לרוב לצד תפוחי אדמה, ירקות או סלט.

איך מכינים שניצל בתנור

הכנת שניצל בתנור היא דרך מצוינת ליהנות מהמנה הקלאסית הזו ללא כל תוספת השומן של הטיגון. הנה איך לעשות את זה:

שלב 1: הכן את הבשר

מתחילים בלהכות את הבשר עד שהוא דק ואחיד. אתה יכול להשתמש בפטיש בשר, מערוך, או אפילו בתחתית של מחבת כבדה. לאחר שהבשר דליל, מתבלים אותו במלח ופלפל.

שלב 2: לחם את הבשר

לאחר מכן, טובלים את הבשר בתערובת של ביצים טרופות וחלב. לאחר מכן, מצפים אותו בפירורי לחם. הקפידו ללחוץ את פירורי הלחם לתוך הבשר כדי שיידבקו.

שלב 3: אופים את השניצל

מניחים את השניצל על תבנית מרופדת בנייר אפייה. אופים בתנור שחומם מראש ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס) במשך 15-20 דקות, או עד שהשניצל מזהיב ומבושל.

טיפים לשניצל מושלם

השתמש בפירורי לחם של Panko

פירורי לחם פנקו גדולים ומתקלפים יותר מפירורי לחם רגילים, מה שהופך אותם למושלמים לשניצל. הם יעניקו לשניצל מרקם פריך נחמד.

מוסיפים עשבי תיבול ותבלינים

כדי לתת לשניצל טעם נוסף, הוסיפו לפירורי הלחם מעט עשבי תיבול ותבלינים. נסו אורגנו, טימין, פפריקה, אבקת שום, או כל עשב ותבלינים אחרים שאתם אוהבים.

מגישים עם רוטב

שניצל טעים מוגש עם רוטב. נסה רוטב פטריות שמנת, רוטב לימון חריף או רוטב עגבניות חריף. אתה יכול למצוא הרבה מתכונים באינטרנט.

צפה בסרטון הדרכה

אם אתם רוצים לראות איך מכינים שניצל בתנור, צפו בסרטון הדרכה זה. הוא יראה לכם שלב אחר שלב איך מכינים שניצל מושלם. הכנת שניצל בתנור היא דרך מצוינת ליהנות מהמנה הקלאסית הזו ללא כל תוספת השומן של הטיגון. בעזרת כמה שלבים פשוטים וכמה טיפים תוכלו להכין שניצל טעים תוך זמן קצר. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן