דף הבית » למה אסור » איך לצלות בוטנים בתנור ביתי לעוגיות

איך לצלות בוטנים בתנור ביתי לעוגיות

צרו איתנו קשר

איך לצלות בוטנים בתנור ביתי לעוגיות

איך לצלות בוטנים בתנור ביתי לעוגיות

מה אתה צריך

כדי לצלות בוטנים בתנור ביתי לעוגיות, תזדקק לתבנית אפייה, נייר אפייה ובוטנים גולמיים. תצטרך גם תנור שחומם מראש ל-350 מעלות פרנהייט.

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350 מעלות פרנהייט.2. מרפדים תבנית בנייר אפייה.3. מורחים את הבוטנים הגולמיים על נייר הפרגמנט בשכבה אחת.4. מכניסים את תבנית האפייה לתנור וצולים את הבוטנים במשך 10 דקות.5. לאחר 10 דקות, מוציאים את תבנית האפייה מהתנור ומערבבים את הבוטנים.6. מחזירים את תבנית האפייה לתנור וצולים את הבוטנים למשך 10 דקות נוספות.7. לאחר 10 דקות מוציאים את תבנית האפייה מהתנור ומערבבים שוב את הבוטנים.8. מחזירים את תבנית האפייה לתנור וצולים את הבוטנים למשך 5 דקות נוספות.9. לאחר 5 דקות מוציאים את תבנית האפייה מהתנור ומערבבים את הבוטנים בפעם האחרונה.10. הניחו לבוטנים להתקרר לפני השימוש בהם בעוגיות שלכם.

טיפים לעוגיות בוטנים מושלמות

כשמכינים עוגיות בוטנים, חשוב להשתמש בבוטנים קלויים מבושלים באופן שווה. כדי להבטיח בישול אחיד, הקפידו לערבב את הבוטנים כל 10 דקות בזמן שהם בתנור. כמו כן, חשוב להשתמש בסוג הבוטנים הנכון. לקבלת הטעם הטוב ביותר, השתמש בבוטנים קלויים יבשים ללא מלח.

שאלות ותשובות

ש: באיזו טמפרטורה עלי לצלות את הבוטנים? ת: הטמפרטורה הטובה ביותר עבור קליית בוטנים היא 350 מעלות פרנהייט. ש: כמה זמן עלי לצלות את הבוטנים? ת: זמן הצלייה הכולל צריך להיות 25 דקות. כדאי לערבב את הבוטנים כל 10 דקות בזמן שהם בתנור. ש: באיזה סוג של בוטנים עלי להשתמש? ת: לקבלת הטעם הטוב ביותר, השתמש בבוטנים לא מומלחים קלויים יבשים.

סיכום

קליית בוטנים בתנור ביתי לעוגיות היא תהליך פשוט. כל מה שאתה צריך זה תבנית אפייה, נייר פרגמנט ובוטנים גולמיים. מחממים את התנור ל-350 מעלות פרנהייט, מפזרים את הבוטנים על נייר הפרגמנט בשכבה אחת וצולים אותם במשך 25 דקות, תוך ערבוב כל 10 דקות. לקבלת הטעם הטוב ביותר, השתמש בבוטנים קלויים יבשים ללא מלח. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן