דף הבית » המלצות הצוות » איך להכין ערמונים בתנור

איך להכין ערמונים בתנור

צרו איתנו קשר

איך להכין ערמונים בתנור

מה אתה צריך כדי להכין ערמונים בתנור

הכנת ערמונים בתנור היא דרך פשוטה וטעימה ליהנות מפינוק החורף הקלאסי הזה. כל מה שאתה צריך זה כמה מרכיבים פשוטים וכמה ציוד מטבח בסיסי. הנה מה שתצטרך:

  • עַרמוֹנִים
  • סַכִּין
  • תבנית אפייה
  • נייר אלומיניום

איך מכינים ערמונים לתנור

לפני שתוכלו לבשל ערמונים בתנור, תצטרכו להכין אותם. התחל בחימום מראש של התנור ל-375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס). לאחר מכן השתמש בסכין חדה כדי לחתוך איקס בצד השטוח של כל ערמון. זה יעזור לערמונים להתבשל בצורה אחידה ולמנוע מהם להתפוצץ בתנור. לאחר שחתכת את ה-X לכל ערמון, הניחו אותם על תבנית מרופדת בנייר אלומיניום.

שלב 1: קולים את הערמונים

מכניסים את נייר האפייה לתנור שחומם מראש וצולים את הערמונים במשך 25-30 דקות. הערמונים מוכנים כשהם מזהיבים והקליפות החלו להתקלף.

שלב 2: קולפים את הערמונים

לאחר צליית הערמונים מוציאים אותם מהתנור ומניחים להם להתקרר כמה דקות. לאחר מכן, השתמש באצבעותיך כדי לקלף את הקליפות מהערמונים.

שלב 3: תהנו!

הערמונים שלך מוכנים עכשיו ליהנות! הגישו אותם כחטיף, או השתמשו בהם במתכונים כמו מלית ערמונים או מרק ערמונים.

שאלות ותשובות

ש: האם אני יכול להכין ערמונים במיקרוגל?

ת: כן, אפשר להכין ערמונים במיקרוגל. מניחים את הערמונים בקערה המתאימה למיקרוגל ומכסים במגבת נייר לחה. מחממים במיקרוגל בחום גבוה במשך 2-3 דקות, או עד שהקליפות החלו להתקלף.

ש: האם אני יכול להשתמש בערמונים קלופים מראש?

ת: כן, אתה יכול להשתמש בערמונים קלופים מראש. פשוט מניחים אותם על נייר אפייה וצולים בתנור במשך 10-15 דקות.

ש: כיצד אוכל לאחסן ערמונים מבושלים?

ת: ניתן לאחסן ערמונים מבושלים בכלי אטום במקרר עד 5 ימים. ניתן גם להקפיא אותם עד 3 חודשים.

סיכום

הכנת ערמונים בתנור היא דרך פשוטה וטעימה ליהנות מפינוק החורף הקלאסי הזה. כל מה שאתה צריך זה כמה מרכיבים פשוטים וכמה ציוד מטבח בסיסי. התחל בחימום מראש של התנור ל-375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס). לאחר מכן, השתמש בסכין חדה כדי לחתוך X בצד השטוח של כל ערמון. מניחים אותם על תבנית מרופדת בנייר אלומיניום וצולים 25-30 דקות. לאחר צליית הערמונים מוציאים אותם מהתנור ומניחים להם להתקרר כמה דקות. לאחר מכן, השתמש באצבעותיך כדי לקלף את הקליפות מהערמונים. הערמונים שלך מוכנים עכשיו ליהנות! הגישו אותם כחטיף, או השתמשו בהם במתכונים כמו מלית ערמונים או מרק ערמונים. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן