דף הבית » לא ידעתי » איך להכין טוסט טעים בתנור

איך להכין טוסט טעים בתנור

צרו איתנו קשר

איך להכין טוסט טעים בתנור

הכנת טוסט טעים בתנור

טוסט הוא מאכל ארוחת בוקר קלאסי שניתן ליהנות ממנו במגוון דרכים. בין אם אתם אוהבים את זה בהיר ופריך או כהה ופריך, ניתן להכין טוסט בתנור לארוחת בוקר טעימה וקלה. הנה כמה טיפים וטריקים להכנת הטוסט המושלם בתנור.

בחר את הלחם הנכון

סוג הלחם שתבחר לטוסט שלך הוא חשוב. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, בחרו בלחם צפוף ובעל קרום טוב. מחמצת, שיפון וחיטה מלאה הם כולם בחירה מצוינת. הימנעו משימוש בלחמים רכים מדי או בעלי כיסי אוויר רבים, שכן אלה לא יקלו גם כן.

מחממים את התנור

לפני שמתחילים לצלות, הקפידו לחמם את התנור לטמפרטורה הרצויה. לטוסט קל, מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס. לקבלת טוסט כהה יותר, מחממים את התנור ל-375 מעלות צלזיוס.

מכינים את הטוסט

לאחר שהתנור מחומם, הגיע הזמן להכין את הטוסט. פורסים את הלחם לפרוסות בעובי 1/2 אינץ' ומניחים אותן על תבנית אפייה. מברישים את הפרוסות בחמאה מומסת או שמן זית ומפזרים מלח ופלפל.

אופים את הטוסט

מכניסים את תבנית האפייה לתנור שחומם מראש ואופים במשך 8-10 דקות, או עד שהטוסט מזהיב ופריך. אם אתה אוהב את הטוסט שלך כהה יותר, אתה יכול לאפות אותו עוד 2-3 דקות.

תהנה מהטוסט שלך

לאחר האפייה של הטוסט מוציאים אותו מהתנור ומניחים לו להתקרר כמה דקות. הגישו את הטוסט עם התוספות האהובות עליכם, כגון חמאה, ריבה, דבש או חמאת בוטנים. תהנו! הכנת טוסט בתנור היא דרך מהירה וקלה ליהנות מארוחת בוקר טעימה. עם הלחם הנכון ותנור שחומם מראש, תוכלו להכין טוסט מושלם בכל פעם. אז בפעם הבאה שאתם במצב רוח לטוסט, נסו להכין אותו בתנור לארוחת בוקר טעימה וקלה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן