חיפוש

דף הבית » איך אפשר » איך לדעת אם אתה גבר עקר

איך לדעת אם אתה גבר עקר

2023-06-25 08:12:00+02:00

צרו איתנו קשר

מהי אי פוריות?

אי פוריות היא חוסר היכולת להרות ילד, או לשאת הריון ללידה חיה. זה משפיע על גברים ונשים כאחד, והוא נפוץ יותר ממה שאתה עשוי לחשוב. למעשה, ההערכה היא כי 1 מכל 8 זוגות בארצות הברית מושפעים מאי פוריות. בעוד שאי פוריות אצל נשים קשורה לעיתים קרובות לגיל, אצל גברים, אי פוריות יכולה להיגרם ממספר גורמים שונים.

סימנים של אי פוריות אצל גברים

אם אתה גבר שמתקשה להרות ילד, ישנם סימנים מסוימים שעשויים להעיד על אי פוריות. אלו כוללים:

  • ספירת זרע נמוכה
  • צורת זרע או תנועתיות לא תקינה
  • ייצור זרע נמוך או ללא
  • תפקוד לקוי של זיקפה
  • כאב, נפיחות או גושים באשכים

אם אתה חווה אחד מהתסמינים הללו, חשוב לדבר עם הרופא שלך כדי לקבוע אם אתה עלול להיות עקר.

בדיקת אי פוריות

אם הרופא שלך חושד שאתה עקר, סביר להניח שהוא ימליץ על ניתוח זרע. בדיקה זו מודדת את המספר, הצורה והתנועתיות של הזרע שלך. אם תוצאות הבדיקה מצביעות על כך שאתה עקר, הרופא שלך עשוי להמליץ על בדיקות נוספות כדי לקבוע את הגורם לאי הפוריות שלך.

טיפול באי פוריות

אם אתה מאובחן עם אי פוריות, ישנם מספר טיפולים זמינים כדי לעזור לך להרות ילד. אלה כוללים תרופות, הזרעה תוך רחמית (IUI), הפריה חוץ גופית (IVF) וניתוחים. הרופא שלך יעבוד איתך כדי לקבוע את אפשרות הטיפול הטובה ביותר עבורך. בנוסף לטיפולים רפואיים, ישנם גם שינויים באורח החיים שאתה יכול לעשות כדי לעזור לשפר את הפוריות שלך. אלה כוללים הפסקת עישון, הגבלת צריכת אלכוהול, פעילות גופנית סדירה ואכילת תזונה בריאה.

סיכום

אם אתה גבר הנאבק להרות ילד, חשוב לדבר עם הרופא שלך כדי לקבוע אם אתה עלול להיות עקר. ישנם מספר טיפולים זמינים כדי לעזור לך להרות ילד, כמו גם שינויים באורח החיים שאתה יכול לעשות כדי לשפר את הפוריות שלך. למידע נוסף, אתה יכול לקרוא איך אפשר לדעת שאתה גבר עקר ולצפות בסרטון זה למידע נוסף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן