דף הבית » למה אסור » איך לבשל סלמון בתנור

איך לבשל סלמון בתנור

צרו איתנו קשר

איך לבשל סלמון בתנור

איך לבשל סלמון בתנור

בישול סלמון בתנור הוא דרך פשוטה וטעימה ליהנות מהדג הבריא הזה. בין אם אתם מחפשים ארוחת ערב מהירה בלילה או ארוחה מיוחדת לאירועים, מדריך זה יעזור לכם להגיע לתוצאה המושלמת.

רכיבים

לפני שתתחיל, תצטרך לאסוף את המרכיבים הבאים:

  • פילה סלמון
  • מלח ופלפל
  • שמן זית
  • עשבי תיבול טריים (לא חובה)

הוראות

  1. מחממים את התנור ל-375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס).
  2. מרפדים תבנית בנייר אפייה.
  3. מניחים את פילה הסלמון על נייר הפרגמנט.
  4. מתבלים את הסלמון במלח ופלפל.
  5. מטפטפים את הסלמון בשמן זית.
  6. מוסיפים עשבי תיבול טריים, אם רוצים.
  7. אופים את הסלמון במשך 12-15 דקות, או עד שהוא מוכן.
  8. הגישו את הסלמון עם הצדדים האהובים עליכם.

טיפים לסלמון מושלם בתנור

בחר את הסלמון הנכון

כשאתה קונה סלמון, חפש סלמון שנלכד בטבע, שהוא בר קיימא יותר ובעל טעם טוב יותר מסלמון גידול. אתה יכול גם לחפש סלמון שסומן כ"סושי ברמה", וזה אינדיקציה טובה לכך שהוא באיכות גבוהה.

בדוק את מידת העשייה

הדרך הטובה ביותר לבדוק את מידת העשייה היא להשתמש במדחום. הכנס את המדחום לחלק העבה ביותר של הסלמון וודא שהוא מראה 63 מעלות צלזיוס (145°F). אם אין לכם מדחום, אפשר גם לבדוק את מידת העשייה על ידי פילינג של הסלמון במזלג. אם זה מתקלף בקלות, זה נעשה.

הוסף טעם

סלמון טעים בפני עצמו, אבל אתה יכול גם להוסיף טעם עם עשבי תיבול ותבלינים. נסה להוסיף מעט אבקת שום, פפריקה או עשבי תיבול יבשים כמו אורגנו, טימין או רוזמרין. אתה יכול גם להוסיף סחיטה של מיץ לימון או טפטוף של דבש לטעם מתוק וחריף.

מגישים עם צדדים

סלמון משתלב היטב עם מגוון צדדים, כמו ירקות צלויים, פירה, קינואה או סלט ירוק פשוט. אתה יכול גם להגיש אותו עם כף יוגורט או שמנת חמוצה לניגודיות שמנת.

צפה בסרטון הדרכה

אם תרצה לצפות בסרטון הדרכה כיצד לבשל סלמון בתנור, בדוק את הסרטון הזה . בישול סלמון בתנור הוא דרך פשוטה וטעימה ליהנות מהדג הבריא הזה. עם המרכיבים הנכונים וכמה שלבים פשוטים, אתה יכול לקבל את התוצאה המושלמת בכל פעם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן