דף הבית » למה אסור » איך לבשל סלמון בתנור

איך לבשל סלמון בתנור

צרו איתנו קשר

איך לבשל סלמון בתנור

איך לבשל סלמון בתנור

בישול סלמון בתנור הוא דרך מצוינת ליהנות מהדג הטעים הזה. זה קל להכנה ומתבשל במהירות, מה שהופך אותו לאופציה נהדרת עבור לילות שבוע עמוסים. הנה מדריך שיעזור לך להשיג את הסלמון המושלם בתנור בכל פעם.

בחר את הסלמון הנכון

כאשר בוחרים סלמון לאפייה בתנור, חפשו פילה בעל צבע מוצק ובהיר. הבשר צריך להיות לח ובעל ריח נעים. הימנע מדגים בעלי ריח דגים חזק או שנראה יבש או דהוי.

מכינים את הסלמון

לפני האפייה יש לשטוף את פילה הסלמון במים זורמים קרים ולייבש אותו בנייר סופג. מניחים את הסלמון על קרש חיתוך ומסירים את עצמות הסיכה בעזרת פינצטה או צבת.

מתבלים את הסלמון

לאחר שהסלמון מוכן, מתבלים אותו במלח ופלפל. אתה יכול גם להוסיף עשבי תיבול ותבלינים אחרים, כמו אבקת שום, פפריקה או שמיר.

אופים את הסלמון

מניחים את הסלמון על נייר אפייה משומן ואופים אותו בתנור שחומם מראש ל-400 מעלות צלזיוס למשך 10 עד 12 דקות. הסלמון עשוי כשהוא מתקלף בקלות עם מזלג.

טיפים לסלמון מושלם בתנור

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמשו במדחום כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של הסלמון. זה אמור להגיע ל-145 מעלות צלזיוס. אם הסלמון לא מבושל, מחזירים אותו לתנור ואופים עוד כמה דקות. להוספת טעם, מברישים את הסלמון בתערובת של חמאה מומסת ומיץ לימון לפני האפייה. אתה יכול גם להעלות את הסלמון עם פיזור של פירורי לחם או אגוזים קצוצים. לקבלת קרום פריך, לצלות את הסלמון במשך הדקות האחרונות של הבישול. כדי לקבל מידע נוסף על בישול סלמון בתנור, צפה בסרטון זה או קרא את המאמר הזה בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן