דף הבית » מה ההבדל » איך לבשל אספרגוס בתנור

איך לבשל אספרגוס בתנור

צרו איתנו קשר

איך לבשל אספרגוס בתנור

בישול אספרגוס בתנור

אספרגוס הוא ירק טעים ומזין שניתן לבשל במגוון דרכים. אחת השיטות הפופולריות ביותר לבישול אספרגוס היא בתנור. אספרגוס צלוי בתנור הוא דרך פשוטה וטעימה ליהנות מהירק הזה. לפניכם מדריך לבישול אספרגוס בתנור.

הכנת האספרגוס

לפני שתתחיל לבשל את האספרגוס, תצטרך להכין אותו. מתחילים בשטיפת האספרגוס במים קרים. לאחר מכן, קרע את הקצוות העציים של האספרגוס. אתה יכול לעשות זאת על ידי החזקת האספרגוס בשתי הידיים וכיפוף אותו עד שהוא נקרע. השליכו את הקצוות העציים.

מתבלים את האספרגוס

לאחר הכנת האספרגוס, אפשר לתבל אותו. התחל לטפטף את האספרגוס בשמן זית. לאחר מכן, מפזרים אותו במלח ופלפל. אפשר להוסיף גם תבלינים אחרים כמו אבקת שום, אבקת בצל או תיבול איטלקי.

בישול האספרגוס

לאחר שהאספרגוס מוכן ומתובל, אפשר להתחיל לבשל אותו. מחממים את התנור ל-400 מעלות פרנהייט. מרפדים תבנית בנייר אפייה. מניחים את האספרגוס על תבנית האפייה בשכבה אחת. אופים את האספרגוס במשך 10-15 דקות, או עד שהוא רך.

מגישים את האספרגוס

לאחר בישול האספרגוס, אפשר להגיש אותו. מגישים את האספרגוס עם סחיטת מיץ לימון ומפזרים גבינת פרמזן. אפשר גם להגיש עם כף חמאה או טפטוף חומץ בלסמי.

טיפים לבישול אספרגוס בתנור

בישול אספרגוס בתנור הוא דרך פשוטה וטעימה ליהנות מהירק הזה. הנה כמה טיפים לבישול אספרגוס בתנור:

  • הקפידו לחמם את התנור לפני שאתם מתחילים לבשל את האספרגוס.
  • מרפדים את תבנית האפייה בנייר אפייה כדי למנוע הידבקות של האספרגוס.
  • הקפידו לתבל את האספרגוס במלח ופלפל לפני האפייה.
  • אופים את האספרגוס במשך 10-15 דקות, או עד שהוא רך.
  • מגישים את האספרגוס עם סחיטת מיץ לימון ומפזרים גבינת פרמזן.

בישול אספרגוס בתנור הוא דרך פשוטה וטעימה ליהנות מהירק הזה. בעזרת המדריך הזה תוכלו להכין בקלות אספרגוס צלוי בתנור מבושל בצורה מושלמת ומלא טעם. למידע נוסף על בישול אספרגוס, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן