דף הבית » חדש » איך לאפות דג סול בתנור

איך לאפות דג סול בתנור

צרו איתנו קשר

איך לאפות דג סול בתנור

מה אתה צריך כדי לאפות דג סול

אפיית דג סול בתנור היא דרך פשוטה וטעימה להכנת דגים מסוג זה. כדי להתחיל, תזדקק לכמה מרכיבים וציוד בסיסיים. הנה מה שתצטרך:

  • פילה דג סול
  • מלח ופלפל
  • חמאה או שמן זית
  • מיץ לימון
  • צלחת אפייה

הכנת דג הסול

לפני שתוכלו לאפות את דג הסוליה, תצטרכו להכין אותו. מתחילים בשטיפת הפילטים במים קרים ומייבשים אותם במגבת נייר. לאחר מכן, מתבלים את הפילטים במלח ופלפל. לאחר מכן, מחממים מחבת על אש בינונית-גבוהה ומוסיפים את החמאה או שמן הזית. לאחר שהחמאה נמסה או שהשמן חם, מוסיפים את פילה הדג למחבת. מבשלים את הפילטים כ-2 דקות מכל צד, או עד שהם מזהיבים. לאחר שהפילטים מבושלים, מעבירים אותם לתבנית אפייה. מזלפים את הפילטים במיץ לימון ומעליהם טפטוף חמאה או טפטוף שמן זית.

אפיית דג הסול

כעת, לאחר שהדג הסוליה מוכן, הגיע הזמן לאפות אותו. מחממים את התנור ל-375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס). מכניסים את תבנית האפייה לתנור ואופים את דג הסוליה במשך 10-15 דקות, או עד שהוא מוכן.

בודקים את מידת העשייה

כדי לבדוק אם דג הסוליה מוכן, נועצים מזלג בחלק העבה ביותר של הפילה. אם המזלג מחליק פנימה בקלות והדג מתפרק, זה מוכן. אם לא, המשיכו לאפות עוד כמה דקות.

הגשת דג הסול

לאחר שהדג מבושל, מוציאים אותו מהתנור ומניחים לו להתקרר כמה דקות. הגישו את דג הסול עם הצדדים האהובים עליכם, כמו ירקות צלויים או סלט.

אחסון שאריות

אם נשארו לכם דג סול, אחסנו בכלי אטום במקרר עד 3 ימים. כדי לחמם מחדש את דג הסוליה, מניחים אותו בתבנית אפייה ואופים אותו בתנור בחום של 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס) במשך 10 דקות, או עד שהוא מחומם.

טיפים להכנת דג הסול האפוי הטוב ביותר

  • לקבלת קרום פריך, הוסיפו ציפוי קל של פירורי לחם לחלק העליון של דג הסוליה לפני האפייה.
  • לטוויסט טעים, הוסיפו כמה עשבי תיבול ותבלינים לדג הסולייה לפני האפייה.
  • לאפשרות בריאה יותר, אופים את דג הסוליה בנייר פרגמנט במקום חמאה או שמן.

אפיית דג סול בתנור היא דרך פשוטה וטעימה להכנת דגים מסוג זה. עם כמה מרכיבים וציוד בסיסיים, תוכל לקבל ארוחה טעימה על השולחן תוך זמן קצר. למידע נוסף על איך לאפות דגי סול, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן