דף הבית » איך אפשר » איך יודעים היכן מופקדים החסכונות לכל ילד?

איך יודעים היכן מופקדים החסכונות לכל ילד?

2023-06-08 05:07:00+02:00

צרו איתנו קשר

מהי המטרה של חשבונות חיסכון לילדים?

כאשר הורים מחפשים לחסוך כסף לעתיד ילדם, אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות חשבון חיסכון. חשבונות חיסכון לילדים נועדו לעזור להורים לחסוך כסף לצרכיו העתידיים של ילדם, כגון שכר לימוד במכללה, רכב ראשון, או אפילו מקדמה על בית. על ידי הפרשת כסף בחשבון חיסכון, ההורים יכולים לספק לילדם התחלה כלכלית בחיים.

סוגי חשבונות חיסכון לילדים

כשמדובר בחשבונות חיסכון לילדים, ישנם כמה סוגים שונים שכדאי לקחת בחשבון. הסוג הנפוץ ביותר של קופות חיסכון לילדים הוא חשבון חיסכון בסיסי. לסוג זה של חשבון יש בדרך כלל דרישת יתרה מינימלית נמוכה ומשלמים ריבית נמוכה. זוהי אפשרות מצוינת להורים שלא רוצים לסכן את כספם בבורסה. סוג נוסף של חשבון חיסכון לילדים הוא תעודת הפקדה (CD). תקליטור הוא סוג של חשבון חיסכון הדורש יתרת מינימום גבוהה יותר ומשלם ריבית גבוהה יותר מאשר חשבון חיסכון בסיסי. תקליטורים הם אופציה מצוינת להורים שמחפשים להרוויח תשואה גבוהה יותר על החסכונות שלהם. לבסוף, יש גם חשבונות חיסכון עם תשואה גבוהה לילדים. סוגים אלה של חשבונות משלמים בדרך כלל ריבית גבוהה יותר מאשר חשבון חיסכון בסיסי והם אידיאליים להורים המחפשים תשואה גבוהה יותר על החיסכון שלהם.

כיצד לדעת היכן מופקדים החסכונות עבור כל ילד

אחד הדברים החשובים ביותר שיש להבין כשמדובר בחשבונות חיסכון לילדים הוא כיצד לדעת היכן מופקד החסכונות עבור כל ילד. בהתאם לסוג חשבון החיסכון שתבחר, הכספים עשויים להיות מופקדים בחשבון בנק ספציפי או בנאמנות. אם תבחר בחשבון חיסכון בסיסי, הכספים יופקדו בדרך כלל בחשבון בנק ספציפי. חשבון הבנק הוא בדרך כלל על שם הילד, וניתן למשוך את הכספים בכל עת. אם תבחר תקליטור, הכספים בדרך כלל יופקדו בנאמנות. חשבון מסוג זה הוא בדרך כלל על שם ההורה או הילד, וניתן למשוך את הכספים רק כאשר התקליטור יבשיל. לבסוף, אם תבחרו בחשבון חיסכון עם תשואה גבוהה, הכספים בדרך כלל יופקדו בנאמנות. חשבון מסוג זה הוא בדרך כלל על שם ההורה או הילד, וניתן למשוך את הכספים רק כאשר החשבון יבשיל.

מה זה אמון?

נאמנות היא ישות משפטית המשמשת לניהול והגנה על נכסים. בעת הקמת נאמנות, ממונה נאמן לנהל את הנאמנות ולוודא שהנכסים משמשים למטרה המיועדת. ניתן להשתמש בנאמנות למגוון מטרות, כגון פרנסה לילד קטין או הגנה על נכסים מפני נושים או צדדים אחרים. ניתן להשתמש בנאמנות גם כדי לנהל ולהגן על חשבון חיסכון של ילד.

כיצד לגלות היכן מופקדים החסכונות

אם אינכם בטוחים היכן מופקדים החסכונות לחשבון החיסכון של ילדכם, תוכלו לפנות למוסד הפיננסי בו מתנהל החשבון. המוסד הפיננסי אמור להיות מסוגל לספק לך מידע על המקום שבו מופקדים הכספים.

סיכום

כאשר מדובר על חשבונות חיסכון לילדים, חשוב להבין כיצד לדעת היכן מופקד החיסכון עבור כל ילד. בהתאם לסוג חשבון החיסכון שתבחר, הכספים עשויים להיות מופקדים בחשבון בנק ספציפי או בנאמנות. אם אינכם בטוחים היכן מופקדים החסכונות לחשבון החיסכון של ילדכם, תוכלו לפנות למוסד הפיננסי בו מתנהל החשבון. בנוסף, תוכל ללמוד עוד על נאמנויות וכיצד ניתן להשתמש בהן כדי לנהל ולהגן על חשבון חיסכון של ילד כאן .

סוג חשבון חיסכון היכן מופקדים הכספים
חשבון חיסכון בסיסי חשבון בנק על שם הילד
CD אמון על שם ההורה או הילד
חשבון חיסכון עם תשואה גבוהה אמון על שם ההורה או הילד

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן