חיפוש

דף הבית » איך אפשר » איך אתה יודע מתי מישהו עשה Google Docs?

איך אתה יודע מתי מישהו עשה Google Docs?

צרו איתנו קשר

מה זה Google Docs?

Google Docs הוא כלי מקוון ליצירת מסמכים ושיתוף פעולה המאפשר למשתמשים ליצור, לערוך ולשתף מסמכים בקלות. זה חלק מחבילת השירותים של Google Drive, הכוללת גם Google Sheets ו-Google Slides. Google Docs הוא חינם לשימוש וניתן לגשת אליו מכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט.

איך אתה יודע מתי מישהו עשה Google Docs?

אם אתה משתף פעולה במסמך Google Docs, יכול להיות קשה לדעת מתי מישהו ביצע שינוי או הוסיף למסמך. למרבה המזל, ל-Google Docs יש תכונה המאפשרת לך לראות מי ביצע שינויים ומתי הם בוצעו.

צפייה בהיסטוריית התיקונים

הדרך הראשונה לראות מי ביצע שינויים במסמך Google Docs היא להציג את היסטוריית התיקונים. תכונה זו מאפשרת לך להציג רשימה של כל השינויים שבוצעו במסמך, יחד עם התאריך והשעה של השינוי והמשתמש שביצע את השינוי. כדי להציג את היסטוריית התיקונים, לחץ על תפריט קובץ ובחר ראה היסטוריית גרסאות. פעולה זו תפתח חלון חדש המציג רשימה של כל השינויים שבוצעו במסמך. אתה יכול ללחוץ על כל אחת מהגירסאות כדי לראות איך המסמך נראה באותו זמן.

צפייה ביומן הפעילות

דרך נוספת לראות מי ביצע שינויים במסמך Google Docs היא להציג את יומן הפעילות. יומן הפעילויות מאפשר לך להציג רשימה של כל הפעילויות שהתקיימו במסמך, כגון מתי משתמש פתח את המסמך או כאשר ביצע שינוי. כדי להציג את יומן הפעילות, לחץ על תפריט קובץ ובחר יומן פעילות . פעולה זו תפתח חלון חדש המציג רשימה של כל הפעילויות שהתבצעו במסמך.

סיכום

Google Docs הוא כלי רב עוצמה ליצירת מסמכים ושיתוף פעולה. על ידי שימוש בתכונות היסטוריית התיקונים ויומן הפעילות, תוכל לראות בקלות מי ביצע שינויים במסמך ומתי הם בוצעו. בנוסף, אתה יכול גם להשתמש בתכונות אלה כדי לעקוב אחר התקדמות המסמך לאורך זמן.

למד עוד

למידע נוסף על Google Docs, עיין במשאבים הבאים:

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן