חיפוש

דף הבית » איך אפשר » איך אני יכול לדעת כמה כסף יש לי בכרטיס האשראי הנטען?

איך אני יכול לדעת כמה כסף יש לי בכרטיס האשראי הנטען?

2023-06-17 21:44:00+02:00

צרו איתנו קשר

מבוא

כרטיסי אשראי הפכו לדרך פופולרית ונוחה לבצע תשלומים עבור רכישות. הסיבה לכך היא קלות השימוש שלהם והעובדה שאתה לא צריך לסחוב כסף מזומן. עם זאת, בעת שימוש בכרטיס אשראי, יכול להיות קשה לעקוב אחר כמה כסף נשאר לך בכרטיס. במאמר זה, נדון כיצד לדעת כמה כסף יש לך בכרטיס האשראי הנטען.

בדיקת יתרתך

הדרך הקלה ביותר לדעת כמה כסף יש לך בכרטיס האשראי הנטען היא לבדוק את היתרה שלך. רוב חברות האשראי מציעות פורטל או אפליקציה מקוונים המאפשרים לך לבדוק את היתרה שלך. אתה יכול גם לבדוק את היתרה שלך על ידי התקשרות למספר שירות הלקוחות של חברת האשראי שלך. בנוסף, אתה יכול לבדוק את היתרה שלך בכספומט.

פורטל/אפליקציה מקוונת

אם חברת האשראי שלך מציעה פורטל או אפליקציה מקוונים, תוכל לבדוק את היתרה שלך על ידי התחברות עם שם המשתמש והסיסמה שלך. לאחר שנכנסת, תוכל לראות את היתרה שלך ופרטים נוספים כגון עסקאות אחרונות, אשראי זמין ותשלום.

שירות לקוחות

אם אתה מעדיף לא להשתמש בפורטל או אפליקציה מקוונים, תוכל להתקשר למספר שירות הלקוחות של חברת האשראי שלך כדי לבדוק את היתרה שלך. כאשר אתה מתקשר, יהיה עליך לספק לנציג שירות הלקוחות את מספר החשבון שלך ופרטים נוספים כגון שמך וכתובתך. לאחר מכן, נציג שירות הלקוחות יוכל לספק לך את פרטי היתרה שלך.

כַּספּוֹמָט

אתה יכול גם לבדוק את היתרה שלך בכספומט. רוב הכספומטים יאפשרו לך לבדוק את היתרה שלך ופרטים נוספים כגון עסקאות אחרונות ואשראי זמין. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להכניס את כרטיס האשראי שלך לכספומט ולפעול לפי ההוראות שעל המסך.

הבנת הצהרת כרטיס האשראי שלך

דרך נוספת לדעת כמה כסף יש לך בכרטיס האשראי הנטען היא להבין את הצהרת כרטיס האשראי שלך. דפי כרטיס האשראי שלך יפרט את כל העסקאות שלך ואת סכום הכסף שחויב בכרטיס שלך. בנוסף, זה יפרט את היתרה והאשראי הזמין שלך. חשוב לציין כי בפירוט כרטיס האשראי שלכם לא יופיעו הכסף שהוטען על הכרטיס, אלא רק הכסף שהוצא.

סיכום

חשוב לדעת כמה כסף יש לך בכרטיס האשראי הנטען כדי שלא תוציא יותר מדי או תחרוג ממסגרת האשראי שלך. למרבה המזל, ישנן מספר דרכים לדעת כמה כסף יש לך בכרטיס האשראי הנטען. אתה יכול לבדוק את היתרה שלך באינטרנט, על ידי התקשרות לשירות הלקוחות או בכספומט. בנוסף, תוכל להבין את הצהרת כרטיס האשראי שלך כדי לקבל תמונה מדויקת של היתרה שלך.

למידע נוסף על כרטיסי אשראי בישראל , עיין בטבלה הבאה:

בַּנק כרטיס אשראי עמלות גובה הריבית
בנק הפועלים הפועלים זהב 2.5% 22%
בנק לאומי לאומי קלאסי 2.9% 19%
בנק מזרחי-טפחות מזרחי-טפחות פלטינום 2.3% 17%

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן