דף הבית » בחירות הגולשים » איך אני יודע איזה דגם אייפון יש לי?

איך אני יודע איזה דגם אייפון יש לי?

2023-05-26 06:00:00+02:00

צרו איתנו קשר

מבוא

האם אתה תוהה איזה דגם אייפון יש לך? יכול להיות קשה להבחין בהבדל בין הדגמים השונים של מכשירי האייפון, במיוחד אם אינך יודע מה לחפש. במאמר זה, נסביר כיצד לזהות את הדגם של האייפון שלך, וכיצד לקבוע איזו גרסה של iOS אתה מפעיל.

זיהוי דגם האייפון שלך

הדרך הקלה ביותר לזהות את דגם האייפון שלך היא להסתכל על החלק האחורי של המכשיר. בגב המכשיר תמצאו את מספר הדגם מודפס באותיות קטנות. מספר הדגם יתחיל ב- "A" ואחריו ארבע ספרות. לדוגמה, לאייפון 6s יהיה מספר הדגם A1688.

בדיקת מספר הדגם בהגדרות

אם אינך מוצא את מספר הדגם בגב המכשיר, תוכל גם לבדוק את מספר הדגם באפליקציית ההגדרות. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית ההגדרות והקש על "כללי". משם, הקש על "אודות" ותראה את מספר הדגם המופיע בראש העמוד.

קביעת גרסת iOS

לאחר שזיהית את הדגם של האייפון שלך, תוכל לקבוע איזו גרסה של iOS אתה מפעיל. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית ההגדרות והקש על "כללי". משם, הקש על "עדכון תוכנה" ותראה את הגרסה של iOS שאתה מפעיל.

מחפש עדכונים

אם אינך מפעיל את הגרסה העדכנית ביותר של iOS, תוכל לחפש עדכונים על ידי פתיחת אפליקציית ההגדרות והקשה על "כללי". משם, הקש על "עדכון תוכנה" ותראה אם יש עדכונים זמינים. אם יש, אתה יכול להקיש על "הורד והתקן" כדי לעדכן את המכשיר שלך.

סיכום

קל לזהות את הדגם של האייפון שלך ולקבוע איזו גרסה של iOS אתה מפעיל. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לחפש בגב המכשיר את מספר הדגם, או לבדוק את מספר הדגם באפליקציית ההגדרות. אתה יכול גם לחפש עדכונים באפליקציית ההגדרות כדי לוודא שאתה מפעיל את הגרסה העדכנית ביותר של iOS. למידע נוסף על האייפון שלך, עיין בסרטון YouTube זה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן