דף הבית » המלצות העורכים » איך אני יודע איזה אייפד יש לי?

איך אני יודע איזה אייפד יש לי?

2023-05-23 14:57:00+02:00

צרו איתנו קשר

מבוא

האם אתה משתמש אייפד אבל לא יודע איזה דגם יש לך? יכול להיות קשה להבחין בהבדל בין דגמי האייפד השונים, במיוחד אם אינך יודע מה לחפש. למרבה המזל, יש כמה דרכים קלות לזהות איזה iPad יש לך. במאמר זה, נדון כיצד לזהות איזה iPad יש לך, כמו גם כמה טיפים למעקב אחר המכשיר שלך.

זיהוי דגם האייפד שלך

הדרך הקלה ביותר לזהות איזה iPad יש לך היא להסתכל על מספר הדגם. ניתן למצוא את זה בגב המכשיר שלך, בסמוך לתחתית. מספר הדגם יתחיל ב-"A" ואחריו ארבע ספרות. לדוגמה, ל-iPad Pro 11 אינץ' (דור שני) יהיה מספר הדגם של A2228. ברגע שיש לך את מספר הדגם, תוכל לחפש אותו באינטרנט כדי לגלות איזה אייפד יש לך. באתר של אפל יש רשימה של כל דגמי האייפד ומספרי הדגמים המתאימים להם.

דרכים אחרות לזהות את האייפד שלך

אם אין לך את מספר הדגם, עדיין יש כמה דרכים לזהות איזה iPad יש לך. אתה יכול להסתכל על גודל המכשיר, כמו גם את העיצוב. דגמי iPad Pro הם הגדולים ביותר, ואחריהם דגמי iPad Air ו- iPad mini. גם לדגמי ה-iPad Pro יש עיצוב שונה מהדגמים האחרים, עם קצה שטוח בגב וכפתור בית בחזית. אפשר גם להסתכל על גרסת מערכת ההפעלה כדי לקבל מושג איזה אייפד יש לך. דגמי ה-iPad Pro הם היחידים שיכולים להריץ את הגרסה העדכנית ביותר של iOS, בעוד שהדגמים האחרים מוגבלים לגרסאות ישנות יותר.

טיפים למעקב אחר האייפד שלך

ברגע שאתה יודע איזה iPad יש לך, חשוב לעקוב אחריו. להלן מספר טיפים למעקב אחר המכשיר שלך:

  • שמור את האייפד שלך במארז או בשרוול כאשר אינו בשימוש.
  • רשום את מספר הדגם ושמור אותו במקום בטוח.
  • רשום את האייפד שלך אצל אפל כדי שתוכל לעקוב אחריו אם הוא אי פעם אבד או נגנב.
  • הגדר את 'מצא את ה-iPad שלי' כך שתוכל לאתר את המכשיר שלך אם הוא אי פעם יאבד או ייגנב.

תשובות ושאלות

ש: איך אני יודע איזה iPad יש לי?

ת: הדרך הקלה ביותר לזהות איזה iPad יש לך היא להסתכל על מספר הדגם. ניתן למצוא את זה בגב המכשיר שלך, בסמוך לתחתית. אתה יכול גם להסתכל על גודל המכשיר, כמו גם את העיצוב ואת גרסת מערכת ההפעלה.

ש: איך אוכל לעקוב אחר האייפד שלי?

ת: אתה יכול לשמור את האייפד שלך במארז או בשרוול כאשר אינו בשימוש, לרשום את מספר הדגם ולשמור אותו במקום בטוח, לרשום את האייפד שלך אצל אפל ולהגדיר את Find My iPad.

סיכום

לזהות איזה iPad יש לך יכול להיות מסובך, אבל חשוב לדעת איזה דגם יש לך כדי להפיק את המרב מהמכשיר שלך. למרבה המזל, יש כמה דרכים קלות לזהות איזה iPad יש לך. ניתן להסתכל על מספר הדגם, הגודל והעיצוב של המכשיר, וגרסת מערכת ההפעלה. חשוב גם לעקוב אחר המכשיר שלך, אז הקפד לשמור את האייפד שלך במארז או בשרוול כאשר אינו בשימוש, רשום את מספר הדגם ושמור אותו במקום בטוח, רשום את האייפד שלך אצל אפל והגדר את Find האייפד שלי. למידע נוסף, עייןבסרטון זה כיצד לזהות איזה iPad יש לך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן