דף הבית » מתי » אוניברסיטת אריאל: כמה זמן לוקח להחזיר ציון?

אוניברסיטת אריאל: כמה זמן לוקח להחזיר ציון?

צרו איתנו קשר

אוניברסיטת אריאל: כמה זמן לוקח להחזיר ציון?

אוניברסיטת אריאל: סקירה קצרה

אוניברסיטת אריאל היא אוניברסיטת מחקר ציבורית הממוקמת בעיר אריאל, ישראל. היא נוסדה בשנת 1982 כמכללה וקיבלה מעמד של אוניברסיטה בשנת 2012. זוהי האוניברסיטה הרביעית בגודלה בישראל והגדולה בגדה המערבית. האוניברסיטה מונה למעלה מ-11,000 סטודנטים והיא מציעה מגוון רחב של תוכניות תואר בתחומי ההנדסה, המדע, מדעי הרוח ומדעי החברה.

כמה זמן לוקח להחזיר ציון?

באוניברסיטת אריאל, משך הזמן שלוקח להחזיר ציון תלוי בסוג הקורס ובמנחה. ברוב הקורסים, המדריכים צפויים להחזיר ציונים תוך שבועיים מסיום הקורס. עם זאת, חלק מהקורסים עשויים לדרוש זמן רב יותר בשל מורכבות החומר או מספר התלמידים הרשומים לקורס. בנוסף, לחלק מהמדריכים יתכן שיידרש זמן רב יותר לציון מסיבות אישיות.

מדיניות דירוג

לאוניברסיטת אריאל יש מערכת מדיניות דירוג שכל המדריכים חייבים לעמוד בה. מדיניות זו נועדה להבטיח שכל התלמידים יקבלו ציון הוגן ועקבי. המדיניות כוללת:

  • על המדריכים לתת ציון לכל המטלות והבחינות תוך שבועיים מסיום הקורס.
  • על המדריכים לספק משוב מפורט על כל המטלות והבחינות.
  • על המדריכים לספק הסבר ברור על קריטריוני הציון עבור כל מטלה ובחינה.
  • על המדריכים לספק הסבר ברור על סולם הציונים המשמש לכל קורס.
  • על המדריכים לספק הסבר ברור על תהליך הערעור לתלמידים המעוניינים לערער על ציון.

ערעורים על ציונים

אם תלמיד סבור שקיבל ציון לא הוגן, הוא יכול לערער על הציון על ידי הגשת טופס ערעור על ציון. את הטופס יש להגיש תוך שבועיים מיום מתן הציון. לאחר מכן, הערעור ייבחן על ידי ועדת חברי סגל אשר תקבל החלטה בערר. אם הערעור יתקבל, התלמיד יקבל ציון מתוקן.

סיכום

אוניברסיטת אריאל היא אוניברסיטת מחקר ציבורית הממוקמת בעיר אריאל, ישראל. לאוניברסיטה יש מערכת של מדיניות דירוג שכל המדריכים חייבים לעמוד בה, וסטודנטים יכולים לערער על ציון אם הם סבורים שהוא לא הוגן. ככלל, המדריכים צפויים להחזיר ציונים תוך שבועיים מסיום הקורס. למידע נוסף על אוניברסיטת אריאל, בקר ב-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן