מהי עסקת אי-מסירה?
עסקת אי אספקה מתרחשת כאשר לקוח משלם עבור מוצר או שירות, אך אינו מקבל אותם. זה יכול לקרות מסיבות שונות, לרבות שהמוכר לא שלח את הפריט, הפריט שאבד במעבר או שהפריט ניזוק במעבר. בכל מקרה, הלקוח זכאי להחזר או החלפה של הפריט.
מהי מגבלת הזמן לביטול עסקת אי-מסירה?
מגבלת הזמן לביטול עסקת אי אספקה משתנה בהתאם לשיטת התשלום בה נעשה שימוש. עבור תשלומים בכרטיס אשראי, ללקוח יש בדרך כלל עד 60 יום מתאריך הרכישה כדי לערער על החיוב ולבקש החזר. עבור תשלומי PayPal, ללקוח יש עד 180 יום מתאריך הרכישה לבקש החזר.
מה עלי לעשות אם לא אקבל את הרכישה שלי?
אם לא תקבל את הרכישה תוך זמן האספקה הצפוי, עליך ליצור קשר עם המוכר ולבקש החזר או החלפה. אם המוכר אינו מגיב או אינו מוכן לספק החזר או החלפה, תוכל להגיש מחלוקת עם ספק התשלומים שלך.
מה קורה אם לא אקבל החזר?
אם לא תקבל החזר או החלפה לאחר הגשת מחלוקת עם ספק התשלומים שלך, ייתכן שתוכל לנקוט בצעדים משפטיים נגד המפיץ. בהתאם לנסיבות, ייתכן שתוכל לתבוע את המוכר בגין הפרת חוזה או הונאה. חשוב להתייעץ עם עורך דין מנוסה לפני נקיטת צעדים משפטיים.
סיכום
עסקאות של אי-מסירה יכולות להיות מתסכלות, אבל יש צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לקבל החזר או החלפה. מגבלת הזמן לביטול עסקת אי אספקה משתנה בהתאם לשיטת התשלום בה נעשה שימוש, ולכן חשוב לפעול במהירות. אם המוכר אינו מגיב או אינו מוכן לספק החזר או החלפה, תוכל להגיש מחלוקת עם ספק התשלומים שלך. אם לא תקבל החזר או החלפה לאחר הגשת מחלוקת, ייתכן שתוכל לנקוט בצעדים משפטיים נגד המוכר. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .